MetroLand zegt "groeten uit België"

Supersies

Electronics since 1990
Hoi,
Ik ben Andy.
Ik ben altijd al gepassioneerd geweest door electronische muziek, gaande van EBM tot Dance, naar Disco of Wave en omzwervingen naar Techno of Electro.

Mijn muzikaal verleden bestaat uit Ionic vision (reeds 20 jaar).
www.ionicvision.be
Als duo maken we sinds 1991 (ooit nog op K7'tjes) EBM.
Dit staat voor Electronic Body Music en ook al waren FRONT242 de grondleggers, toch blijft het vooral bestaan in Duitsland.

Twee jaar geleden dan besloten we het over een andere boeg te gooien (na 20 jaar heb je het wel even gehad en na voorprogramma te zijn geweest van Nitzer Ebb, ons eeuwige idool) dus werd het nu METROLAND.
www.metrolandmusic.com
(spijtig van de domeinnaam, maar metroland.com was al genomen,...)
MetroLand is een conceptuele band met amper zang, heavily influenced door Komputer, Kraftwerk, 80's bands en Anthony Rother-achtige tracks. Al onze tracks gaan over de metro, wat misschien ridicuul lijkt, maar uiteindelijk een zeer dankbaar onderwerp is, zowel qua tekst als qua beelden. We zijn niet van plan vele human voices te gebruiken maar koud te houden door robotic voices in te typen en in de muziek in integreren.

Ik zoek dus op dit moment nog een MAM VF-11 vocoder of eventueel een Nord Modular (maar dan wel aan dumpingprijs, want meer dan 1000EUR voor een synth is erover, vooral omdat we enkel in Reason van Propellerheads werken).

Greetz from the Underground
Andy

Welkom landgenoot!

ufo2.jpg

Trust me, geen hoax.
Ik ben echt muzik....euh....programmeur van electro-deuntjes.
En ja, ik zoek echt nog een MAM VF-11 vocoder
En ja, MetroLand is mijn baby

Back