TC Helicon VoiceWorks Plus

C-Klein

(Edward)
Ik ben sinds gisteren eigenaar van een TC Helicon VoiceWorks Plus. Bij het luisteren van de presets valt het mij op, dat bij sommige nogal wat extra ruis aan het audio-signaal wordt toegevoegd. Zijn er hier andere ex-eigenaren van dit apparaat die dit kunnen bevestigen of ontkennen? Ik wil namelijk weten of mijn unit wel correct werkt.

Een audio-bestand met voorbeelden is toegevoegd. Gebruikte presets
Nr. 70 is wat mij betreft goed.
Nr. 71 heeft storing.
Nr. 74 nog iets meer storing.
Nr. 79 nog iets meer storing.
Nr. 97 Hoe kun je dit nu bruikbaar gebruiken?

Attachments

• iKey_009.wav
    9,7 MB · Bekeken: 106
Ik heb er een en ik heb er geen last van. Ik gebruik overigens de digitale in- en uitgangen.

Bedankt voor je reactie Akikaze. Ik begin toch te vrezen dat bij het transport van mijn apparaat er iets mis is gegaan. Ik gebruik een microfoon op de XLR-ingang en de stereo analoge uitgang. Maar aangezien het merendeel van de presets wèl goed klinkt, vermoed ik dat het niet met mijn manier van aansluiten te maken heeft.

Klopt het overigens dat al drie user presets standaard in gebruik zijn? De doos was namelijk ook licht beschadigd, dus ik begin mij af te vragen of een van de grote dozenschuivers uit Duitsland mij wellicht een retour-apparaat heeft geleverd.

Goed dat je hem hebt omgeruild. Veel plezier ermee. Iedereen die geïnteresseerd is in synths, zal voor dit apparaat toepassingen kunnen vinden, ook al ben je geen zanger.

Back