• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet 10 + Rhodes Chroma

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Prophet 10 + Midi - Laatste versie van Winecountry met gescheiden midi kanalen voor boven en onder.
In mooie staat - 2500 Euro

Rhodes Chroma - met flight Case orginele pedalen en in mooie staat - 1850 Euro

Mooi spul. :halleluja
Maar deze synths zijn toch niet van jouw? (wat zou je Phrophet familie zonder 'pappa' zijn?)

Valt me wel op dat je redelijk veel Chroma's tegenkomt de laatste tijd. Nou ja, misschien dat het aantal meldingen van Marcuuu hier ook sterk aan bijdraagd. Maar voor zo'n schuw en zeldzame synth als de Chroma wordt hij toch veel doorverkocht.

Ben benieuwd waar z'n thuis wordt want ik zou hem best wel een keer willen kietelen. :)

ze zij allemaal inderdaad wel van mij;{
Soms zijn je ogen tegroot voor je bank rekening.
En ik zit er soms hard aan tedenken bijna alles teverkopen.
wie weet wat ik nog ga doen.
Maart deze gaan in iedergeval de deur uit vanwege het Slijk der aarde.

Maar je bent van harte welkom om eens tekomen spelen zolang ze er nog zijn.

MODS gooi deze thread maar ff dicht want ze zijn nog niet tekoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back