nou, weining ontwikkeling behalve wat met de jongens van BrainworX (die overigens ook al weer met huneigen alliance begonnen zijn) geen DSP power op die quadkaart, geen nieuwe plugins, geen 64 bit, zijn ook geruchten dat die niet gaat komen aangezien er geen 64bits API voor de DSPs is.
Brakke 32bits drivers (veel BSOD klachten) hoge latency vergeleken met huidige native plugins. niet meerdere instances kunnen draaien voor de plugins die het ipad niveau onstijgen (MP. FATSO, of je moet je blauw betalen aan meerdere quadcore kaarten, kan je beter de hardware kopen)
Zal ik nog ff doorgaan?
Ja prachtig allemaal maar wat er nu is, is toch al goed.
Ik hoef niet zonodig iedere week een nieuwe plugin, ik gebruik die er zijn liever tot op het digitale bot. Hoeveel reverbs , compressors etc heb je nodig?? zijn 100 nog niet genoeg?
Ik gebruik hooguit 8 of 10 compressoren wat software betreft en wat reverbs ed nog minder. Oke ze zijn mischien niet het vernieuwenste maar wat er is is gewoon goed.
En van brakke drivers heb ik geen last, en latency is in de mix stage gewoon teomzeilen toch? En ja ik heb een 64bit systeem draaien met Windows 7 Pro en nuendo 5 en Cubase 6. Ik draai hier ook protools op (over verouderd gesproken wat 32bit betreft) en Wavelab.
Nagenoeg alles zonder een centje pijn, tot wel 100 sporen in totaal VSTinstrumenten/Audio en midi door elkaar. Ik heb ook Waves, Valhalla, SSL, Lexicon, Slate, Steinberg etc maar ik gebruik nog graag het e.a. van UAD. Zeker tis teduur als je het zo koopt, dus ff wachten op een aanbiedingkje zeg ik altijd maar. Al met al is het enige dode platform wat ik echt ken TC Powercore.
)