gezocht Soundcraft ghost 32 meubel/standaard

Status
Please reply by conversation.

anoniempje

hobby knooier
Opzoek naar een meubel voor de ghost 32, heb wel eens leden hier gezien die een meubel hebben gemaakt waar de ghost op past of liever gezegt er in past en er misschien van af willen omdat hun ghost de deur uit is of wat dan ook?

Heb zelf een quiklok zm-2055 mixer standaard te ruil welke 135 cm breed is en 160 kilo kan dragen komt met 2 uitbreidingen om totaal 16 units 19 inch onder de mixer te hangen, handig voor patchbays, mixervoeding of amps etc heeft altijd mijn soundcraft spirit studio 32 gedragen.
Deze mag eruit omdat hij helaas te breed is voor de ghost 32 en het eerst zo wil proberen voor ik de quiklok in ga korten met een haakse slijper en las apperaat.

Ik ken de argossy meubels welke erg mooi zijn (op de prijzen na) mocht er niets op me padje komen dan moet ik zoiets maar eens na gaan maken mits ik de tijd heb :D

Nog steeds aan het zoeken. Mijn oude quiklok zm-2055 mixerstand is net 15 cm te groot om de ghost te dragen. De quicklock zm-2044 tussen bars die je los kunt kopen zijn weer net 4 cm te kort om de 2 x 19 inch racks die ik eronder heb hangen te dragen.

Ben de hele studio bekabeling aan het orderen dus kan de stand nu eindelijk vervangen worden.

Kan de bars moeilijk inkorten want bars/kokers zijn helaas gemaakt van te dun materiaal om te lassen.
Heb ook al gedacht om ze in te korten en te monteren door middel van een profiel of hardhout die ik in de bars schuif maar dat lijkt me ook niet echt een oplossing.

Iemand anders nog ideeen?

weet niet of je inmiddels al een oplossing hebt maar is zelf iets maken van hout een optie?

iets in de trant van zes verticale balken onderling horizontaal verbonden. dan kun je eronder ook ruimte maken hebt voor rack apparatuur..

ik heb zelf bv mijn studiomeubel gemaakt en een (kleine) 200b mixer erin gebouwd, heel goed te doen.
heb wel foto's als je interesse hebt. Kosten kunnen laag blijven, alleen verf is duur en je bent er natuurlijk tijd aan kwijt en die moet je maar net hebben.

naja.. succes :)

foto's vind ik altijd interresant he, inmiddels heb ik de quiklok ingekort en wielen ondergezet. Zal straks ook wel fotootje neer zetten

ja ben wel benieuwd nu :)

Ik heb een meubel incl bureau gemaakt, in het bureau is plaats voor rackspul en naast de mixer is nog extra rack ruimte.
Eerste drie foto's zie de constructie *briljant natuurlijk* :D Laatste foto is het eindresultaat.

Attachments

• IMG_1820.jpg
    IMG_1820.jpg
    37,3 KB · Bekeken: 87
  • IMG_1832.jpg
    IMG_1832.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 95
  • IMG_1914.jpg
    IMG_1914.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 92
  • IMG_1954.jpg
    IMG_1954.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 89
Netjes gemaakt allemaal hoor,! Heb zelf de boel inmiddels ook bijna klaar. Moet alleen de monitoren nog fixen dus nu ff jbl hifi's in gebruik. Ziet er bij mij niet luxe uit, althans het mixer gedeelte dan.

attachment.php

Attachments

• DSC_0073.jpg
    DSC_0073.jpg
    65,6 KB · Bekeken: 89
Status
Please reply by conversation.
Back