compromis?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

silvercloud

Stamgast
Ik heb net het intervieuw van Junkie XL gezien op de televisie. Weet uit eigen ervaring dat dit een van de moeilijkste mensen was om mee samen te werken. Het een en ander heeft me aan het denken gezet.

Tot hoever zou jij gaan in het compromissen sluiten c.q water bij de wijn doen om eeuwige roem, commercieel succes, platencontracten ect.ect. binnen te halen of te bereiken. Of blijf je het ten allen tijden op je eigen manier c.q visie doen???

altijd op mijn eigen manier...
als ik me heb laten overtuigen is een compromis dan ook een deel van mijn manier :)

Gaaf! Roddel en achterklap! :)

Maar compromis? Volgens mij als je niet bereid bent tot compromissen moet je niet samenwerken. Als je dat wel doet dan moet je gewoon wel eens compromissen sluiten. Lijkt me niet meer dan normaal. Maar het ligt zwaar van die andere(n) af hoeveel en welke compromissen je moet sluiten.
Roem is vergankelijk en geld ook niet alles. Maar tot op zeker hoogte compromissen zou ik wel doen. Bij zielloze reageerbuismuziek haak ik toch af.

Origineel geplaatst door fuse
Bij zielloze reageerbuismuziek haak ik toch af.

is dat in het kader van compromissen of in het algemeen? :) (which makes me think:laat ik nou een trancy remixje voor iemand aan het maken zijn)

Ik denk dat een beetje compromis vaak wel nodig is, maar in welke mate?
stel, je maakt sloten en sloten eigen (misschien wel goeie) tracks, maar je raakt
niet gelanceerd en je zou da willen. misschien is op zo'n moment een compromis
wel de moeite om naambekendheid te krijgen en nadien toch maar gewoon je eigen
ding te doen?

just a thought :)

Ik ben altijd bereid om m'n medemens te helpen!:D
Nee, opzich vinnik het niet zo erg om bijv. van stijl te veranderen. Als ik op die manier een zakcentje zou kunnen verdienen, waarom niet? Ik zou het dan als 'werk' zien, en NIET als hobby. In m'n vrije tijd kan ik dan mijn eigen ding doen (qua muziek, bedoel ik hier..).
Al zou ik niet te veel plezier hebben als ik bijv. HipHop of 'Ski-hut' trance zou moeten maken..(hoop ik ;)).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back