glennplumber
Kneed je synth
Oke Dan ... !!
Hier weer eens (het is lang geleden) een techno trackie van mijn kant. Gemaakt door ed beukers en ik
Het was de bedoeling om een lekkere ranzige techno track neer te zetten en dat is naar mijn mening wel redelijk gelukt. Het gaat om een 'ruwe' versie waarvan het idee zo ongeveer moet staan.
Gebruikt:
Mpc2000xl (het sequencen)
S3000xl (losse samples)
Machinedrum (grotendeels percussie) heb me werkelijk verbaast over het ranzige van deze bak. Die vieze basline komt namenlijk uit de MD.
Microwave XT (wavetable met flanger)
Triple C
Behringer compressor
Ensoniq DP4+
Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden
Alle commetaar gewenst aub (daar worden we wijzer van !!
) Maar ga niet als trance liefhebber zeggen dat er te weinig melodie in zit ...... Oke Dan.
Alvast bedankt,
GlennPlumber.
LINK
Hier weer eens (het is lang geleden) een techno trackie van mijn kant. Gemaakt door ed beukers en ik

Het was de bedoeling om een lekkere ranzige techno track neer te zetten en dat is naar mijn mening wel redelijk gelukt. Het gaat om een 'ruwe' versie waarvan het idee zo ongeveer moet staan.
Gebruikt:
Mpc2000xl (het sequencen)
S3000xl (losse samples)
Machinedrum (grotendeels percussie) heb me werkelijk verbaast over het ranzige van deze bak. Die vieze basline komt namenlijk uit de MD.
Microwave XT (wavetable met flanger)
Triple C
Behringer compressor
Ensoniq DP4+
Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden

Alle commetaar gewenst aub (daar worden we wijzer van !!
) Maar ga niet als trance liefhebber zeggen dat er te weinig melodie in zit ...... Oke Dan.Alvast bedankt,
GlennPlumber.
LINK