<Track> lekkere ranzige techno !!??

glennplumber

Kneed je synth
Oke Dan ... !!

Hier weer eens (het is lang geleden) een techno trackie van mijn kant. Gemaakt door ed beukers en ik :D

Het was de bedoeling om een lekkere ranzige techno track neer te zetten en dat is naar mijn mening wel redelijk gelukt. Het gaat om een 'ruwe' versie waarvan het idee zo ongeveer moet staan.

Gebruikt:

Mpc2000xl (het sequencen)
S3000xl (losse samples)
Machinedrum (grotendeels percussie) heb me werkelijk verbaast over het ranzige van deze bak. Die vieze basline komt namenlijk uit de MD.
Microwave XT (wavetable met flanger)
Triple C
Behringer compressor
Ensoniq DP4+

Ben benieuwd naar wat jullie er van vinden :)

Alle commetaar gewenst aub (daar worden we wijzer van !! ;) ) Maar ga niet als trance liefhebber zeggen dat er te weinig melodie in zit ...... Oke Dan.

Alvast bedankt,
GlennPlumber.

LINK

Ik heb hem net ff geluisterd...................

De geluiden vind ik wel ok, niet helemaal mijn stijl maar het past wel.
Wat ik minder vind dat zijn de breaks.....
Het zijn naar mijn idee allemaal van die standaard trance breaks niet echt techno vind ik dan, het is nu een beetje van roffeltje 1,2,3,4 boom. dat zou ik erin proberen te veranderen........

Klinkt lekker. Maar ranzige techno zou ik het niet noemen, daar moet het toch 10bpm sneller voor gaan, en moeten er minder delay geluidjes in imho
Maar hij stampt wel lekker ;)

ja dit is best behoorlijk lekker eigenlijk alleen persoonlijk zo ik de drums wat voller maken

Hij stampt lekker. Ook veel dingetjes erin. Da's toch niet zo erg techno? Wel lekker donker en obscuur.

Niet mijn stijl, maar klinkt goed. Misschien her en der iets meer variatie nog; de drive in het nummer is er zekerl wel, zit best veel pit in.

Jongens Bedankt !! (totzover :D )

Hij moet nog afgewerkt worden ... dingentjes aan het einde van maten enzo

Maar voor de rest is ie op een paar dingentjes na best in orde :)

Back