! Nieuwe track + stukie funky remix !

1.mp3
Review later.

2.mp3

Lekker drumgeluiden. Je zou nog wat meer kunnen varieren met de ritmes van bong bong bijvoorbeeld. Lekker melodietje met "bong". Goede remix!

als ik je "trax" hoor, dan hoor ik een dj die wat loops zit te knippen & plakken... om zich producer te kunnen noemen.
..Maar de "muziekant" blijft naar mijn gevoel een beetje zoek.

grz jzz

Re: ! Nieuwe track + stukie funky remix !

Origineel geplaatst door Steve303
2.mp3 = funky remix

Waarom een nummer remixen terwijl het origineel al staat als een huis? De intro is opzich wel leuk gedaan, maar ik merkte dat ik alleen maar zat te wachten op het moment dat de hele loop erin kwam, van de originele plaat.
Snap je wat ik bedoel? Het is geen slechte remix hoor, maar het liefst hoor je het gewoon in de oude vertrouwde versie.
Jouw remix voegt niet echt iets toe.

Je kunt heus een remix maken van een nummer dat van zichzelf al goed is, maar doe er dan iets meer mee dan het copy-paste werk waar Jazzman het over heeft. Geef er je eigen draai aan.

Track 1 mag ook besproken worden (als er iets te bespreken valt ;) )

Track 2 is eigenlijk een toevallige "remix" geworden. Ik had een liveset waarin het origineel gemixt was maar ik wou dit nummer graag op een cd voor in mijn auto. Omdat ik het nummer nergens vond en het stukje uit de liveset nogal kort was heb ik zelf besloten om een extended versie te maken voor mezelf

Laatst gewijzigd:
Back