Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
).
Ga ik doen! Laatst een tip gekregen van iemand over een a880 op marktplaats.. heb ik helaas voorbij laten gaan.
Het zit zo, heb een paar jaar geleden al mijn gear verkocht maar begon sinds een tijdje toch weer erg veel zin in klooien met synths te krijgen. Op zich wel goed geweest zo'n nieuwe start, ik ga nu heel anders te werk dan toen. Toen wilde ik vooral veel en analoog maar kon niet maken wat ik echt wilde, mede doordat ik mijn spullen niet leerde kennen.
Heb nu nog maar 1 synth (k2000) en een drum synth (Kawai XD-5) en wil voorlopig ook geen andere dingen aanschaffen, eerst deze maar eens helemaal binnenste buiten keren. Heb nu ook een multitracker dus kan met weinig middelen veel doen..is tenminste de bedoeling
Merk echter wel dat ik veel knowhow kwijt ben.. dus je zal me hier nog vaak met vragen zien
Kom ik gelijk met een hele stomme vraag.. ik hoor wel eens mensen over 32 midikanalen of meer..
Je kan toch nooit meer dan 16 kanalen aansturen met 1 sequencer.. t gaat toch allemaal maar van 1 tm 16. Of syncen ze dan 2 sequencers aan elkaar?
Zo dat was t domme vragen uurtje.. tot gauw
maar dan in een toepasselijke topic

op mijn verlanglijstje staan nog een reverb, delay, compressor.

Het is aan te bevelen om alles "droog" op te nemen.Ga ik zeker doen.. maar op mijn verlanglijstje staan nog een reverb, delay, compressor.
Dan is mijn basis set compleet
Hoe zit het eigenlijk met het met effect opnemen in multitrack is dat net als met samplen
niet aan te raden of maakt t niet uit zolang het maar geen mengelmoes van verschillende effecten word?
Trouwens vanavond in de Mediamarkt geweest..hebben nog gewoon hi8 bandjes (sony)
maar geen floppy's meer tot mijn verbazing.