roland kuit
ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
Vanwege het uit een andere draad te trekken maar hier geplaatst.
Er waren vragen hierover en men kan ze hier kwijt.
Jan Punter's MidiMod.
For every midi cc freak, i can recomend Midimod of Jan Punter. I didn't play with it for a while, but now i'm doing this on the very moment. And i still love it! Esp. for drones and fx it's a joy to listen to (in this case) the rnd midi settings. A scala from composers like Stockhausen , Eimert,etc is comming by. This is a must have for experimental people.
http://www.iaf.nl/Users/BlueHell/
click on software. And there are other very nice related links for NM/G2.
So, thanx Jan(again).
@Wout, het midimod plaatje was een pch van Jan. Dat was even om dat te laten zien.
Hier heb ik even een test pch voor controllers 123. Voor elke synth, maar ik heb er een NM pch bijgedaan waar waveform cc1, pulsewtdh cc2 en freq cc3 is.
Ik gebruik MidiMod onder Vista in de XP sevicepack 2 modus.
2x in/out midiman naar in dit geval een NM.
@Moderator: zou er mischien ook een .SLT bestandsextensie geupload kunnen worden? Thnx.
En het is een modulair midi systeem, dus is het hier mischien niet de plaats.
Er waren vragen hierover en men kan ze hier kwijt.
Jan Punter's MidiMod.
For every midi cc freak, i can recomend Midimod of Jan Punter. I didn't play with it for a while, but now i'm doing this on the very moment. And i still love it! Esp. for drones and fx it's a joy to listen to (in this case) the rnd midi settings. A scala from composers like Stockhausen , Eimert,etc is comming by. This is a must have for experimental people.
http://www.iaf.nl/Users/BlueHell/
click on software. And there are other very nice related links for NM/G2.
So, thanx Jan(again).
@Wout, het midimod plaatje was een pch van Jan. Dat was even om dat te laten zien.
Hier heb ik even een test pch voor controllers 123. Voor elke synth, maar ik heb er een NM pch bijgedaan waar waveform cc1, pulsewtdh cc2 en freq cc3 is.
Ik gebruik MidiMod onder Vista in de XP sevicepack 2 modus.
2x in/out midiman naar in dit geval een NM.
@Moderator: zou er mischien ook een .SLT bestandsextensie geupload kunnen worden? Thnx.
En het is een modulair midi systeem, dus is het hier mischien niet de plaats.