• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Modular case "Apprentice" van Analogue Systems

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Wegens rethink van m'n modular setup verkoop ik m'n Analogue Systems modular case "Apprentice".

Voor de mensen die deze behuizing niet kennen, het gaat hier om een mooie walnoten kast met 168HP ruimte voor Eurorack / Asys modules en een bijpassende kwaliteit power supply (gewoon 220v).
Om een indruk te geven: 168HP is precies gelijk aan de inhoud van twee 19" racks, zoals Doepfer en Analogue Systems aanbieden.
De ingebouwde busboard heeft aansluitingen voor 10 Analogue Systems (Asys) modules.
Voor het aansluiten van Doepfer en andere Eurorack modules kan je gebruik maken van verloopkabeltjes / stekkertjes of kan er vrij eenvoudig (bijv.) een Doepfer A100 of TipTop busboard bij worden geplaatst.

Foto van de behuizing in kwestie (de modules horen er natuurlijk niet bij, en die Boss spring reverb heb ik ook al niet meer... :D)

attachment.php

Review van de kast in Sound-on-Sound: http://www.analoguesystems.co.uk/pichtmls/apprentice_review1.jpg

De kast is netjes (enkele kleine krasjes door normaal studiogebruik) en werkt probleemloos.
Wordt gezien het formaat en gewicht niet verstuurd (hij past niet door de brievenbus...) dus afhalen Alphen a/d Rijn of evt. bezorgen in overleg en naar redelijkheid.
Ik vraag er 250 euro voor, gezien de nieuwprijs lijkt me dat zeer schappelijk...

Naja, prijsdrop naar 220 euro, lager wil ik niet gaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back