Synthforum All Stars

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik speel met het idee om op alle major (van iTunes, amazon, tot Beaport) stores
een "Synthforum All Stars" album uit te brengen
gewoon omdat het kan.

de kosten om zo'n album online te krijgen zijn dan voor mij (+/- 25,00 euro)

ik zou ruimte hebben voor 12 tracks in de categorie dance (zeg maar 4/4 tussen de 120 en 130 bpm)
de leden die meedoen zouden dan hun track beschikbaar stellen voor deze release
maar verder de volledige rechten over de track behouden

de opbrengst zal natuurlijk niet mega zijn, verdeeld tussen alle deelnemers misschien dubbeltjeswerk, dit wil ik dan ook nog best wel verdelen op basis van de sales statements van de distribiteur. Maar verwacht hier niet te veel van.

Wie zou interesse hebben om mee te doen met deze release en heeft materiaal hoogwaardig genoeg om uit te brengen?

Laat maar horen wat je denkt?

tevens zou iemand voor artwork en iemand met een leuk social network ook handig zijn
als laatste misschien een Synthforum DJ? kunnen we ook nog een compilatiemix "in the mix" erbij doen

Ja, da's misschien waar, maar een bonte mix van meer experimenteel is misschien wat voor een later stadium.

Wat we misschien wel kunnen doen is een "bright side" en een "Dark side" waarbij Bright zeg maar de meer happy vibes trancy stuff is en dark de donkere techno?

Ik heb op zich geen voorkeur voor stijlen maar Ambient, speedcore en dubstep, liggen qua match met deze release wel wat gevoelliger :D

Ja, da's misschien waar, maar een bonte mix van meer experimenteel is misschien wat voor een later stadium.

Wat we misschien wel kunnen doen is een "bright side" en een "Dark side" waarbij Bright zeg maar de meer happy vibes trancy stuff is en dark de donkere techno?

Daar kan ik best wat doen. Interessante initiatief! :okdan:

mooi, met PM's zijn dat dan al 6 gegadigden,laten we iedereen even de mogelijkheid geven om te lezen en dan inventariseren hoeveel mensen er mee willen doen en hoeveel tracks we uit kunnen kiezen.

Sure ... zal mn nieuwste unreleased track niet worden ;)
hoeft ook niet, is leuk om een afspiegeling van synthforum talent te promoten.
los of deze jongens al releasen of niet.

als je je er te goed voor voelt, vooral niet meedoen :okdan: (anders ben je wel welkom hoor)
alleen al in NL zijn er meer labels dan hoeren en als je van een "electronic release" een Happy Meal kan kopen, dan heb je het al goed gedaan. Dus reeds op Beatport staan is NIKS bijzonders meer anno 2012....

klopt en misschien dat ik daar wel een Synthforum panel voor vraag
of misschien 6-trak z'n Cuntest tool?

hoeft ook niet, is leuk om een afspiegeling van synthforum talent te promoten.
los of deze jongens al releasen of niet.

als je je er te goed voor voelt, vooral niet meedoen :okdan: (anders ben je wel welkom hoor)
alleen al in NL zijn er meer labels dan hoeren en als je van een "electronic release" een Happy Meal kan kopen, dan heb je het al goed gedaan. Dus reeds op Beatport staan is NIKS bijzonders meer anno 2012....

Ik had moeten typen: Sure ... Maar het zal mijn nieuwste unreleased track niet worden ;)

En ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je 2 stukje algemeen is bedoeld?

Back