Spectrasonic Stylus RMX

hnieuw

www.new-hansen.com
Hi Guys,

Ik heb net een cleane instal op mijn mac gedaan en Lion geïnstalleerd.
Nu blijkt dat sommige PPC applicatieCD's niet meer geïnstalleerd kunnen worden, waaronder mijn Stylus RMX. Ik ben dus vanmiddag naar een vriend gegaan die gewoon Leopard op zijn mac had geïnstalleerd en het pakket op mijn externe harde schijf geïnstalleerd.

Probleem is dat Logic hem nu niet pakt. Het programma start gewoon op als AU, maar ik kan de presets niet zien. Kan iemand met Stylus voor me kijken waar ik de folders moet gaan plaatsen van mijn harde schijf naar mijn macbook? Ik heb bijvoorbeeld een SAGE-folder, Applicaton Support, Audio en Receipts als losse folders op mijn schijf staan.

Alvast bedankt!

Grtz:doei:

ik zou het even vragen aan de helpdesk van spectrasonics. Grote kans dat zij een update programmaatje hebben voor je die dit probleem oplost.

Mmm, ik had gehoopt dat iemand het even kon laten zien waar zijn folders zitten. Dat gaat meestal sneller dat dagen lang op een mail wachten van de helpdesk...:Z

op de site van spectrasonics bij de FAQ of bij support staan de antwoorden op je vraag. ik had hetzelfde probleem en met de stappen die ze daar beschrijven in no time alles geinstalleerd.

op de site van spectrasonics bij de FAQ of bij support staan de antwoorden op je vraag. ik had hetzelfde probleem en met de stappen die ze daar beschrijven in no time alles geinstalleerd.

ik heb even gekeken, en inderdaad, als je inlogt en je gaat naar knowledgebase - Stylus RMX - troubleshooting / faqs

staat daar inderdaad jouw probleem beschreven en wat je moet doen om het op te lossen.

Back