Gezocht: 12bit sampler

Status
Please reply by conversation.

dj-lowphat

LostP
Iemand nog een 12bit sampler over?
Ben vooral geïnteresseerd in een akai s950 (of misschien zelfs een s900).
Andere aanbiedingen van 12bit samplers zijn ook welkom.

Iemand nog een 12bit sampler over?
Ben vooral geïnteresseerd in een akai s950 (of misschien zelfs een s900).
Andere aanbiedingen van 12bit samplers zijn ook welkom.

set 330/550monitor enso i9ntressant?
hoort wel
:okdan:

mogelijk een optie.
simpele vraag: creeeren deze samplers .wav geluiden?
ik wil namelijk een 12bits sampler gaan gebruiken om deze vervolgens in de mpc te sequencen.

mogelijk een optie.

Volgens mij evenmin als de S950 dat (zelfstandig) doet.

ik wil namelijk een 12bits sampler gaan gebruiken om deze vervolgens in de mpc te sequencen.

Is dat ook niet per MPC**** afhankelijk of dit wel of niet kan? En als het kan, of het ook het resultaat heeft dat je wil (even met uitzondering van de MPC60, maar dat zal het geval niet zijn, want dan had je daar wel mee kunnen samplen).

mogelijk een optie.

eigen format gloofk ;je kan samplen ..in pc omzetten
d8 ik staat beetje stilhiero ...

Allereerst bedankt voor de reacties.

@TFhats: de sampletijd van de s-10 is me iets te karig en gezien het ook een midikeyboard is denk ik dat het vergeleken met losstaande samplers kwalitatief een minder resultaat zal geven; althans minder dan ik hoogstwaarschijnlijk zoek. thanks anyway!

@R-ond: zijn de 330 en 550 ook zonder muis en scherm gemakkelijk te bedienen? en wat vraag je ervoor..

wat devon-miles zegt kan ik me in vinden; puur vanwege t simpele feit dat de s950 een sound geeft die ik ken en waar ik van op aan kan.
in combinatie met m'n mpc2000 en xl lijkt me dat tot nu toe de beste optie.
trouwens, als ik sample met een s950/s900 en deze wav in m'n mpc gooi, convert de mpc 'm dan weer. zoja, is dit duidelijk hoorbaar?

thanks again.

hey, verliest zo'n akai S900/950 trouwens ook z;n samples als je 'm uit zet, net als een MPC?

yes maar als je de floppy erin laat laadt die gewoon bij opstart het flopje.

mpc60 heeft trouwens een s950 inside qua sampler.
weet niet of een mpc2000/3000 iets aan het geluid veranderd als je de sample zou inladen maar die zijn wel 16 bit

@devon: daarom dacht ik ook dat de 16bits er mogelijk weer invloed op zouden kunnen hebben, maar in principe doe je niet meer dan een wav geluid inladen. logisch geredeneerd zou de sound behouden moeten blijven. misschien is er hier iemand die met dit fenomeen ervaring heeft :okdan:

Ik heb toevallig op mijn 950 een scsi board, dan kun je er een hd aanhangen (scsi1)
Ik had mazzel en heb hem voor 150 gekocht met jawel 1,5 mb geheugen (standaard 750kb geloof ik)

Je moet echt iemand vinden die er niks meer mee doet. Had hem via marktplaats

is een EMU SP-12 niet iets wat je wil?

cheers, Jeroen

Beetje off topic mar iemand probeert hier z'n Akai S5000 te verkopen. Is al gezakt tot 100 euro. Het is toch waanznnig dat -ie niet allang weg is?

Beetje off topic mar iemand probeert hier z'n Akai S5000 te verkopen. Is al gezakt tot 100 euro. Het is toch waanznnig dat -ie niet allang weg is?

Inderdaad....maar echt reageren op zijn mail doet hij ook niet. Ik wilde die MCV4 wel hebben namelijk.

Hij reageerde wel na een paar dagen op mijn pb. Ik heb al een s6000 maar dit is zo geodkoop dat ik gewoon bijna wel moet. In Dordrecht overigens.

@jeroen: een sp12 of 1200 is zeker iets wat op het verlanglijstje staat. al betwijfel ik of ik daar op het moment de centen voor heb.

Status
Please reply by conversation.
Back