Gezocht: 12bit sampler

Status
Please reply by conversation.
Wees er wel zeker van dat als je een s950 op het oog hebt, je hem ook uitvoerig test bij de verkoper thuis! K'wil je niet frustreren, maar als floppydrive niet werkt gaat je dat soms evenveel kosten
als je s950 en een hoop tijd, en dan nog wil het voorkomen dat je er niet uit komt.

Ik heb zelf namelijk ook zo'n probleemgeval thuis staan

Maar behalve dat gaat de sound je zeker NIET tegenvallen!

Gooi er dan een scsi schijf op als het toch te veel kost (als dat mogelijk is tenminste)

moet een aparte floppydrive in begreep ik?
ik weet wat ik van de sound kan verwachten...een beetje geduld lijkt me vanzelfsprekend.
heb je trouwens ook aparte floppies nodig?

Nog steeds niks..wel marktplaatspapi's die me een s950 aanbieden, maar vervolgens niet meer reageren op een paar normale technische vragen....dus...nog steeds niemand hier?

thanks voor je reply etaoin.
vanwaar je veronderstelling dat de s950 niet goed met scsi werkt?
niet dat het voor mij wat zou uitmaken...floppies zijn prima.

@boelie...is het zo erg? lijkt me toch niet teveel gevraagd om te vertellen hoeveel geheugen erin zit, wat de staat van het display is en of de floppydrive nog werkt.....kennelijk dus wel :(

Ik heb er een met een IB-105 en een met een IB-109. Zijn erg selectief wat betreft de harddisk die je er aan kunt hangen. Ik heb er zo'n ouwe Atari drive bij. Wel 60 MB (of 30?) en loeit als een straaljager. Ik zou S950 en SCSI maar vergeten, met floppies ben je eerder klaar.

Ik heb nog een Yamaha TX16W, die mag je voor een fles gin komen ophalen.
Moet wel Gordon's zijn.
Ook nog bakken met floppies.

Dank voor het aanbod imoplex..maar ik denk dat ik in een apparaat als deze m'n tijd niet wil insteken...lees er niet bepaald geweldige verhalen over.

Een s950...of eentje welke zn sound evenaart...

@Lowphat: Houd ook Marktplaats in de gaten, daar komen ze zeer regelmatig voorbij en scoor je er zo een voor onder de €100.

is een prophet 2000 van sequential circuits iets voor je misschien?

natuurlijk heel iets anders dan een s950, maar wel 12bit

koop een microsampler, daar kun je de samplefrequentie en bitrate van varieren :)

Status
Please reply by conversation.
Back