Analoque Solutions Vostok MK II

Status
Please reply by conversation.
Waarom bouw je niet een eurorackje met vergelijkbare modules?

Nee, dat wordt me een aan elkaar geknoopt zooitje :eureka:
Ze hebben me hier al geadviseerd om voor dat geld beter een Cjewman S1 Mk II te gaan kopen.
Nu ben ik nog niet echt een kenner op het (semi) modulaire vlak en behoorlijk eigenwijs ook nog ;)
Ik ben een beetje :luv: op de Vostok geworden door z'n looks en een Sjewman is geen optie omdat ik die niet meer in m'n overvolle rack kan plaatsen.
De Vostok kun je door zijn koffer constructie overal plaatsen en heeft het makkelijke pinmatrix die geen spaghetti aan kabels veroorzaakt.
Wacht nog een tijdje tot er toch een gebruikte aangeboden wordt, anders bestel ik in Mei een nieuwe bij de SYNTHSHOP.
Had al contact met hun en er wordt binnen afzienbare tijd een speciale batch van 6 witte geproduceerd.
Dus dan wil ik er daar wel één van.

Extragratis advies:

Probeer eerst even of je een Vostok van iemand anders kan uitproberen voor dat je er zelf een nieuw koopt ...

Qua geluid is het enige uieke aan de Vostok het VCF en dat kun je op diverse andere manieren in huis halen.

Zijn er dan zo weinig Vostok's in den lande, of is een ieder er zo content mee :engel:
Dus nogmaals, wie wel hem kwijt, hou me nog steeds aanbevolen :eureka:

Even weer onder de aandacht brengen, zoek er nog steeds één en wel de MKII (dus die laatste versie zonder de wel bekende gebreken),

wie heeft er nog interesse in en vostok

wie heeft er nog interesse in en vostok

:)wie o wie nog interesse in de vostok :halleluja

Status
Please reply by conversation.
Back