Marktplaatsbeleid omtrent studiopc's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat is niet slecht :). Eenmaal een IQ test gemaakt te hebben is de tweede nooit echt betrouwbaar. Die dingen zijn allemaal hetzelfde opgebouwd. Natuurlijk zal iemand met een IQ van 90 nooit meer boven de 120 uitkomen, maar iemand die normaal rond de 120-130 zit kan met een beetje training heel makkelijk als hoogbegaafd uit de bus komen bij volgende testen.

Edit: stiekem hoop ik wel dat de bewuste moderator zijn trots even opzij zet, zich even achter zijn oren krabt en denkt 'tsja hij heeft wel een punt' .

Of als het echt een ijzere principele tijger is dat hij/zij in het vervolg ook de eetkamer tafels met wielen verwijderd (dus niet die er nu op staat dat zou nog al sneu zijn, doe het dan wel netjes en stuur even een berichtje als je dit doet)

Laatst gewijzigd:
Aangezien er nu ook gewone posts van mij verwijderd worden, blokkeer dan maar gewoon mijn account op dit forum. Heb ik geen behoefte aan, je kunt dus niet eens een mening ventilleren. Ik ben vanaf 2004 lid hier en heb nog nooit moeilijkheden veroorzaakt en enkel gepost om kennis te delen en absorberen.
Echt heel erg triest dit.
Degene die mijn matrix zondag wil komen ophalen. Ik zet hem wel op marktplaats dan handelen we het via die weg wel af.

Dat Windows PC's niet toegestaan zijn kan me iets bij voorstellen. Daar zijn zo enorm veel configuraties, met de daarbij behorende compatibiliteits problemen, mogelijk dat dat waarschijnlijk al snel tot ongewenste discussie en problemen kan komen. Misschien te beperken door een whitelist van bekende/vertrouwde audio PC merken/bouwers/leveranciers te hanteren.

Met Mac's heb je die problemen natuurlijk veel minder omdat er nu eenmaal een relatief beperkt aantal modellen zijn en de modificaties zich meestal beperken tot het zelf plaatsen van extra geheugen of misschien een andere harddisk/SSD.

onzin! een PC is een PC, de software bepaald het doel van de PC, niks anders, een "geoptimaliseerde PC voor audio" bestaat ook niet, aangezien de goedkoopste nieuwe i3 budget PC al weer vele malen sneller is als een "geoptimaliseerde gare XP dual of quadcore bak" van 4 jaar geleden

Dus PC's gewoon maar helemaal niet. Apple is ook gewoon een Pc, dus deze ook maar helemaal niet.

Er zijn hier meer discussies aanwezig:
1. Geen pc's op de synthforum marktplaats, ik denk terecht indien consequent toegepast
2. Het politieke beleid, waarover ik geen mening geef omdat dat niet in het politieke beleid past om dat te doen
3. Persoonlijke frustratie over verwijderde posts en evt communicatie, of ontbreken daarvan, daarover

Met als gevolg, dat ik niet anders kan concluderen dat de titel van topic de lading niet meer dekt.

Bericht door een moderator:
Verzand in flauwe grappen ,dus slotje......
Als er nog onuitgesproken frustraties zijn, die mogen via het report knopje naar het modteam gestuurd worden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back