samenwerkingscollectief producers,muzikanten,componisten,producers,kunstenaars,etc

SchoppenHeer

Stamgast
samenwerkingscollectief producers,muzikanten,componisten,producers,kunstenaars,etc

Hallo iedereen

Het Schoppencollectief van start!

De bedoeling is dat het een groot netwerk/platform wordt voor samenwerkingen tussen allerlei disciplines. Ik ken zelf al een hele hoop muzikanten via het conservatorium, maar de bedoeling is dat er ook een hoop videoclipmakers en regisseurs bijkomen.

Dus producers,muzikanten,componisten,etc stuur een mailtje als je aan wilt melden. Gratis enzo uiteraard die aanmelding.

Peteybey@gmail.com

Ik zat wel eens te denken aan de mogelijkheid via internet met elkaar te kunnen spelen. Zou denk ik wel mogelijk moeten zijn met webcams e.d.

Kan me voorstellen dat daar best wel behoefte aan is bij medeforummers die misschien wel 'in the middle of nowhere' helemaal alleen alles aan het uitvogelen zijn terwijl een ander met een korte hint diegene binnen de korste keren verder kan helpen.

Je kan veel leren van anderen mits je daar open voor staat is mijn ervaring.

nou ik ben eerst iedereen aan het noteren die mee wil doen. Loopt nog niet zo snel allemaal. Maar ik wil het in forum vorm op het net gooien. Dus ik heb ook mensen nodig die weten hoe je een forum bouwt,moderators etcetera. maar dat lijkt me de handigste vorm. stuur even een mailtje naar Peteybey@gmail.com als je mee wilt doen !

Back