G
Guest
Guest
nieuwe bezems vegen schoon.......
maar ik hou wel van een enthousiaste moderator, lekker energiek.
daarom even een nieuwe draad; de ARP is zo'n beetje driedubbel gereserveerd. ik heb 2 mensen gemaild en dat wacht ik even af.
de Korg MS50 is er nog wel, € 1650 svp, het is hier vandaag wederom geen weer om buiten foto's te maken.
toch ook een EMS Putney te koop, met een aantal essentiële (maar onzichtbare!) modificaties
- temp balance mod, modificatie op de vco's die ze stabieler maakt
- trapezoid invert, je kan de envelope omdraaien door de potmeter met een klikje uit te trekken
- voeding opgeknapt en gerecapped en zo
- cv/gate in (1v/oktaaf cv en standaard v-gate)
- verloopkabel van 3 x mini jack naar 8-pin cinch jones: 1 x gate en 2 x cv
zeer mooie staat, perfect werkend en uiteraard met volledig reservoir patchpins € 7750
inruil kan
maar ik hou wel van een enthousiaste moderator, lekker energiek.
daarom even een nieuwe draad; de ARP is zo'n beetje driedubbel gereserveerd. ik heb 2 mensen gemaild en dat wacht ik even af.
de Korg MS50 is er nog wel, € 1650 svp, het is hier vandaag wederom geen weer om buiten foto's te maken.
toch ook een EMS Putney te koop, met een aantal essentiële (maar onzichtbare!) modificaties
- temp balance mod, modificatie op de vco's die ze stabieler maakt
- trapezoid invert, je kan de envelope omdraaien door de potmeter met een klikje uit te trekken
- voeding opgeknapt en gerecapped en zo
- cv/gate in (1v/oktaaf cv en standaard v-gate)
- verloopkabel van 3 x mini jack naar 8-pin cinch jones: 1 x gate en 2 x cv
zeer mooie staat, perfect werkend en uiteraard met volledig reservoir patchpins € 7750
inruil kan