• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Roland] TR-909

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
on topic graag mensen !

Discussies over cash converter graag in een ander forum doen (dus een nieuwe thread aanmaken, en niet hoe makkelijk het ook is in deze thread daarop reageren).

Dat is ook wel zo; ik heb er nog nooit wat verkocht, maar ik zit ook niet in geldnood ;)
Je moet volgens mij echt aan de grond zitten, wil je daar je spullen aan kwijt!

Maar we gaan een beetje off-topic!

juist ja....check uw pb Craz...

check

check

[x]

De noodzaak om te verkopen is er niet meer.. dus bij deze vervalt de advertentie.

dat had je ook wel ff eerder kunnen zeggen....

staat jou 909 ook op marktplaats ? want dan heeft dat ook geen zin om op te reageren....

ik wacht al 3 dagen op een reactie,net mail je pas terug dat je meer als 1250 wilt hebben en nu verkoop je 'm niet meer......errug vreemd :confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back