• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack (MakeNoise - Doepfer - Blukač etc) uitverkoop en 16n fader bank

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Kieftenbelt

Stamgast
Volgende te koop. Kan verzonden worden of eventueel hier uit te testen (Amsterdam Noord), wat je voorkeur heeft.

ArtikelPrijsBeschrijving
1. Blukač Endless Processor Silver €260,- Perfecte staat verkerende Endless Processor. Gaat weg gezien ik hem te weinig gebruik en een limiet aan mijn eurorack systeem heb. Tegenwoordig ook een expander mee mogelijk, die heb ik zelf niet. Inclusief originele verpakking (niet op de foto, die moet ik nog even weer zoeken)
2. Make Noise QPAS €320,-Prachtige stereo filter van Make Noise. Heb hem vaak ingezet, wegens overstap naar een andere stijl filter gaat ie weg. Ik denk dat ik daar wel een beetje spijt van ga krijgen, enorm veel functionaliteit en klinkt erg goed.
3. Flame U16MCC MIDI CC-to-CV€140.-Erg gave CC naar CV converter met veel opties, veelzijdig! Ik gebruik deze helaas niet meer, ik ben gelimiteerd met mijn eurorack case.. Inclusief originele verpakking
4. 2HP Mult€15,-Tsja, lekker eenvoudig! Passieve mult, inclusief originele verpakking
5. Michigan Synth Works BLN send/return€75,-Zeer handige tool van eurorack level naar line, en andersom (stereo!). Ik heb eventueel ook nog degelijke Cordial bekabeling er voor, is met meerprijs ook te koop. Geen originele verpakking, word wel netjes verpakt!
6. 2HP MMF Multi Mode Filter€75,-Zeer handige compacte filter van 2HP. Inclusief originele verpakking.
7. Doepfer A133-2 Dual VC Polarizer€70,-Doet wat ie doet, erg degelijke Doepfer kwaliteit. Gaat weg, heb hem achteraf ook maar 1 keer gebruikt toen bleek dat ik hem niet meer nodig had. Inclusief verpakking
8. Erica Synths Pico Noise€90,-Niet meer in productie volgens mij, gave noise generator inclusief trigger input met decay. Gaat helaas weg omdat ik hem te weinig gebruik. Inclusief originele verpakking
9. Michigan Synth Works Faderbank 16n Eurorack€150,-16 Faders, CV out, midi out, i2c of ook USB-MIDI. Erg veel opties, eenvoudig te gebruiken en eventuele browser-editor voor het wijzigen van midi waardes. Zitten wat kleine gebruikerssporen op.

Attachments

• IMG_8535_front.jpeg
    IMG_8535_front.jpeg
    374,4 KB · Bekeken: 93
  • IMG_8541_front.jpeg
    IMG_8541_front.jpeg
    416,1 KB · Bekeken: 87
  • IMG_8543_front.jpeg
    IMG_8543_front.jpeg
    523 KB · Bekeken: 70
  • IMG_8545_front.jpeg
    IMG_8545_front.jpeg
    339,9 KB · Bekeken: 67
  • IMG_8547_front.jpeg
    IMG_8547_front.jpeg
    409,8 KB · Bekeken: 72
  • IMG_8550_front.jpeg
    IMG_8550_front.jpeg
    339,8 KB · Bekeken: 78
  • IMG_8551_front.jpeg
    IMG_8551_front.jpeg
    409,6 KB · Bekeken: 85
  • IMG_8553_front.jpeg
    IMG_8553_front.jpeg
    347,2 KB · Bekeken: 88
  • IMG_8555_front.jpeg
    IMG_8555_front.jpeg
    396,3 KB · Bekeken: 101
  • IMG_8556_ook.jpeg
    IMG_8556_ook.jpeg
    289,3 KB · Bekeken: 89
Update, 16N en QPAS verkocht.

Nog het volgende te koop!
ArtikelPrijsBeschrijving
1. Blukač Endless Processor Silver€250,-Perfecte staat verkerende Endless Processor. Gaat weg gezien ik hem te weinig gebruik en een limiet aan mijn eurorack systeem heb. Tegenwoordig ook een expander mee mogelijk, die heb ik zelf niet. Inclusief originele verpakking (niet op de foto, die moet ik nog even weer zoeken)
2. Make Noise QPAS€VERKOCHT,-
3. Flame U16MCC MIDI CC-to-CV€130.-Erg gave CC naar CV converter met veel opties, veelzijdig! Ik gebruik deze helaas niet meer, ik ben gelimiteerd met mijn eurorack case.. Inclusief originele verpakking
4. 2HP Mult€15,-Tsja, lekker eenvoudig! Passieve mult, inclusief originele verpakking
5. Michigan Synth Works BLN send/return€75,-Zeer handige tool van eurorack level naar line, en andersom (stereo!). Ik heb eventueel ook nog degelijke Cordial bekabeling er voor, is met meerprijs ook te koop. Geen originele verpakking, word wel netjes verpakt!
6. 2HP MMF Multi Mode Filter€75,-Zeer handige compacte filter van 2HP. Inclusief originele verpakking.
7. Doepfer A133-2 Dual VC Polarizer€70,-Doet wat ie doet, erg degelijke Doepfer kwaliteit. Gaat weg, heb hem achteraf ook maar 1 keer gebruikt toen bleek dat ik hem niet meer nodig had. Inclusief verpakking
8. Erica Synths Pico Noise€90,-Niet meer in productie volgens mij, gave noise generator inclusief trigger input met decay. Gaat helaas weg omdat ik hem te weinig gebruik. Inclusief originele verpakking
9. Michigan Synth Works Faderbank 16n Eurorack€VERKOCHT,-

Update! :)
ArtikelPrijsBeschrijving
1. Blukač Endless Processor Silver€240,-Perfecte staat verkerende Endless Processor. Gaat weg gezien ik hem te weinig gebruik en een limiet aan mijn eurorack systeem heb. Tegenwoordig ook een expander mee mogelijk, die heb ik zelf niet. Inclusief originele verpakking (niet op de foto, die moet ik nog even weer zoeken)
3. Flame U16MCC MIDI CC-to-CV€120.-Erg gave CC naar CV converter met veel opties, veelzijdig! Ik gebruik deze helaas niet meer, ik ben gelimiteerd met mijn eurorack case.. Inclusief originele verpakking
4. 2HP Mult€gratis bij aankoop van module,-Tsja, lekker eenvoudig! Passieve mult, inclusief originele verpakking
5. Michigan Synth Works BLN send/return€60,-Zeer handige tool van eurorack level naar line, en andersom (stereo!). Ik heb eventueel ook nog degelijke Cordial bekabeling er voor, is met meerprijs ook te koop. Geen originele verpakking, word wel netjes verpakt!
6. 2HP MMF Multi Mode Filter€VERKOCHT,-Zeer handige compacte filter van 2HP. Inclusief originele verpakking.
7. Doepfer A133-2 Dual VC Polarizer€65,-Doet wat ie doet, erg degelijke Doepfer kwaliteit. Gaat weg, heb hem achteraf ook maar 1 keer gebruikt toen bleek dat ik hem niet meer nodig had. Inclusief verpakking
8. Erica Synths Pico Noise€80,-Niet meer in productie volgens mij, gave noise generator inclusief trigger input met decay. Gaat helaas weg omdat ik hem te weinig gebruik. Inclusief originele verpakking

Update!
ArtikelPrijsBeschrijving
1. Blukač Endless Processor Silver€VERKOCHT,-Perfecte staat verkerende Endless Processor. Gaat weg gezien ik hem te weinig gebruik en een limiet aan mijn eurorack systeem heb. Tegenwoordig ook een expander mee mogelijk, die heb ik zelf niet. Inclusief originele verpakking (niet op de foto, die moet ik nog even weer zoeken)
3. Flame U16MCC MIDI CC-to-CV€120.-Erg gave CC naar CV converter met veel opties, veelzijdig! Ik gebruik deze helaas niet meer, ik ben gelimiteerd met mijn eurorack case.. Inclusief originele verpakking
4. 2HP Mult€VERKOCHT,-Tsja, lekker eenvoudig! Passieve mult, inclusief originele verpakking
5. Michigan Synth Works BLN send/return€60,-Zeer handige tool van eurorack level naar line, en andersom (stereo!). Ik heb eventueel ook nog degelijke Cordial bekabeling er voor, is met meerprijs ook te koop. Geen originele verpakking, word wel netjes verpakt!
6. 2HP MMF Multi Mode Filter€VERKOCHT,-Zeer handige compacte filter van 2HP. Inclusief originele verpakking.
7. Doepfer A133-2 Dual VC Polarizer€VERKOCHT,-Doet wat ie doet, erg degelijke Doepfer kwaliteit. Gaat weg, heb hem achteraf ook maar 1 keer gebruikt toen bleek dat ik hem niet meer nodig had. Inclusief verpakking
8. Erica Synths Pico Noise€80,-Niet meer in productie volgens mij, gave noise generator inclusief trigger input met decay. Gaat helaas weg omdat ik hem te weinig gebruik. Inclusief originele verpakking

Back