Kieftenbelt
Stamgast
Volgende te koop. Kan verzonden worden of eventueel hier uit te testen (Amsterdam Noord), wat je voorkeur heeft.
| Artikel | Prijs | Beschrijving |
|---|---|---|
| 1. Blukač Endless Processor Silver | €260,- | Perfecte staat verkerende Endless Processor. Gaat weg gezien ik hem te weinig gebruik en een limiet aan mijn eurorack systeem heb. Tegenwoordig ook een expander mee mogelijk, die heb ik zelf niet. Inclusief originele verpakking (niet op de foto, die moet ik nog even weer zoeken) |
| 2. Make Noise QPAS | €320,- | Prachtige stereo filter van Make Noise. Heb hem vaak ingezet, wegens overstap naar een andere stijl filter gaat ie weg. Ik denk dat ik daar wel een beetje spijt van ga krijgen, enorm veel functionaliteit en klinkt erg goed. |
| 3. Flame U16MCC MIDI CC-to-CV | €140.- | Erg gave CC naar CV converter met veel opties, veelzijdig! Ik gebruik deze helaas niet meer, ik ben gelimiteerd met mijn eurorack case.. Inclusief originele verpakking |
| 4. 2HP Mult | €15,- | Tsja, lekker eenvoudig! Passieve mult, inclusief originele verpakking |
| 5. Michigan Synth Works BLN send/return | €75,- | Zeer handige tool van eurorack level naar line, en andersom (stereo!). Ik heb eventueel ook nog degelijke Cordial bekabeling er voor, is met meerprijs ook te koop. Geen originele verpakking, word wel netjes verpakt! |
| 6. 2HP MMF Multi Mode Filter | €75,- | Zeer handige compacte filter van 2HP. Inclusief originele verpakking. |
| 7. Doepfer A133-2 Dual VC Polarizer | €70,- | Doet wat ie doet, erg degelijke Doepfer kwaliteit. Gaat weg, heb hem achteraf ook maar 1 keer gebruikt toen bleek dat ik hem niet meer nodig had. Inclusief verpakking |
| 8. Erica Synths Pico Noise | €90,- | Niet meer in productie volgens mij, gave noise generator inclusief trigger input met decay. Gaat helaas weg omdat ik hem te weinig gebruik. Inclusief originele verpakking |
| 9. Michigan Synth Works Faderbank 16n Eurorack | €150,- | 16 Faders, CV out, midi out, i2c of ook USB-MIDI. Erg veel opties, eenvoudig te gebruiken en eventuele browser-editor voor het wijzigen van midi waardes. Zitten wat kleine gebruikerssporen op. |
Attachments
-
IMG_8535_front.jpeg374,4 KB · Bekeken: 93 -
IMG_8541_front.jpeg416,1 KB · Bekeken: 87 -
IMG_8543_front.jpeg523 KB · Bekeken: 70 -
IMG_8545_front.jpeg339,9 KB · Bekeken: 67 -
IMG_8547_front.jpeg409,8 KB · Bekeken: 72 -
IMG_8550_front.jpeg339,8 KB · Bekeken: 78 -
IMG_8551_front.jpeg409,6 KB · Bekeken: 85 -
IMG_8553_front.jpeg347,2 KB · Bekeken: 88 -
IMG_8555_front.jpeg396,3 KB · Bekeken: 101 -
IMG_8556_ook.jpeg289,3 KB · Bekeken: 89