R Revok Stamgast Lid sinds 6 februari 2011 Berichten 142 30 januari 2012 #1 Heeft iemand een goeie samplekit van de soundset van Dr. Böhms Digital Drums? Zou deze graag in mijn MPC stoppen. Thanks Rvk
Heeft iemand een goeie samplekit van de soundset van Dr. Böhms Digital Drums? Zou deze graag in mijn MPC stoppen. Thanks Rvk
Stije Lekker Huppelen! Lid sinds 11 oktober 2006 Berichten 799 Locatie In De Soep 30 januari 2012 #2 ik heb wel een originele Dr. Böhms Digital Drums met midi-sync voor je ...staat wel leuk naast je mpc
ik heb wel een originele Dr. Böhms Digital Drums met midi-sync voor je ...staat wel leuk naast je mpc
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 27 april 2012 #3 Stije schreef: ik heb wel een originele Dr. Böhms Digital Drums met midi-sync voor je ...staat wel leuk naast je mpc Zie meer... tyd voor een ronline digidrum sample set .. moet zeggen de presets / shuffle sequences die r in zitten zijn FENOmenabel;-]
Stije schreef: ik heb wel een originele Dr. Böhms Digital Drums met midi-sync voor je ...staat wel leuk naast je mpc Zie meer... tyd voor een ronline digidrum sample set .. moet zeggen de presets / shuffle sequences die r in zitten zijn FENOmenabel;-]