Nightly Build
Go for what you know
Kom af-en-toe plugins tegen waarvan de naam mij doet lachen.
Vaak ook zeer nuttig maar erg fijn als je van de plug-in zelf al een smile op je gezicht krijgt.
Ik trap af:
Dr. Fill
Gebaseerd op het amerikaanse tv persoonlijkheid Dr. Phil maar deze plugin heeft behalve de naamsgelijkenis niets met de persoon te maken.
Je kan er drum fills mee genereren. Grappig en erg handig want je wilt wel dat je fills in de key van je song zijn en dat kan met deze tool:
basicwavez.com
Vaak ook zeer nuttig maar erg fijn als je van de plug-in zelf al een smile op je gezicht krijgt.
Ik trap af:
Dr. Fill
Gebaseerd op het amerikaanse tv persoonlijkheid Dr. Phil maar deze plugin heeft behalve de naamsgelijkenis niets met de persoon te maken.
Je kan er drum fills mee genereren. Grappig en erg handig want je wilt wel dat je fills in de key van je song zijn en dat kan met deze tool:
Dr. Fill - Drum Fill Generator - Basic Wavez
Dr. Fill is a drum fill generator built to help you create dynamic transitions and happy accidents in seconds. You know the moment. Your track is going strong, it needs a fill, and suddenly you’re stuck either overthinking it or throwing in something that barely works. Dr. Fill fixes that. One...