zoom h4n

Status
Please reply by conversation.

steppert

Nieuwkomer
beste

ik zoek een zoom h4n. Op het moment bij de bax shop voor 275, dus rond de 150 euro. Liggend aan ouderdom en beschadiging :)

groeten

stephan uit nijmegen

ik zoek nog steeds. Mogelijk heb ik een oktava mk105, emu 1212m of een gem piano expander om mee te ruilen.

ik zoek er nog steeds een voor een redelijk prijs. Ik hoef miss maar 1 keer per jaar een piano optreden van mijzelf op te nemen, dus teveel wil ik er niet aan uit geven. Op het moment ook een pees onsteking aan een vinger, dus geen haast :)

tascam dr-40,heel goedkoop in amerika,of een ander alternatief ook welkom. Als ik er ook maar een preamp in kan pluggen met xlr bv.

Ik hoef miss maar 1 keer per jaar een piano optreden van mijzelf op te nemen, dus teveel wil ik er niet aan uit geven.

Ik heb zelf een Zoom H4N en kan hem zeker aanraden hoor. (mijn exemplaar is niet te koop)

Maar volgens mij hoef je niet onmiddellijk zo'n H4N te kopen. Zoom heeft ook 'kleinere' pocket recorders die een stuk goedkoper zijn. Idem bij Yamaha met hun Pocketrak series.

Voor mij waren de XLR-aansluitingen op de H4N een doorslaggevende factor maar als je dat niet onmiddellijk nodig hebt dan zal een pocket recorder met ongebalanceerde aansluitingen ook bruikbaar zijn. En dat is een stuk goedkoper.

Het enige 'nadeel' dat ik met mijn H4N heb is het nogal onhandige formaat.

ja, weet ik. Maar misschien dat ik hem ook als snel naast de piano opneem apparaat neer zet. en dan wil ik mijn fmr rnp erop aan kunnen sluiten, liefst met xlr. Dan hoef ik niet telkens de pc op te starten, zonder ssd ;)
Maar ja ook net bezig een videocamera voor mijn ouders aan het kopen, daar kan je zo'n kleinere ook aan hangen als stereo mic

Status
Please reply by conversation.
Back