grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Haha, ja zag 'm staan ja :D

Sja.. gelukkig niet voor 1150 euri ofzo..

Een CR78 voor 750,- op de marktplaats, ben ik nou gek of is dat nou een gevalletje Monopoly voor 1500,-?

Zo rekent een mens zich wel heel snel rijk hoor, poe...

Ah, er gaat 50eu af omdat hij een defect heeft. Maar we begonnen toch met nieuwstaat? Ik snap de marktplaats soms echt niet...

Zou niet zo weten wat daar de gangbare marktwaarde voor is.. Zie in deze link http://synthprices.blogspot.com/ die forumlid Pepertje eerder postte in deze thread, dat al die meuk zo ontzettend duur verkocht wordt tegenwoordig..
en dat is eigenlijk helemaal niet zo grappig :D Je moet het maar nodig hebben..
Het is dat ik nu zo verslaafd ben aan dat SX240 klankje maar zou het er nooit 900 voor neergelegd hebben.. geloof dat ik ooit 350 betaalde 4 jaar terug.. wat een tijden waren en dat toen eigenlijk.. :halleluja

Een CR78 voor 750,- op de marktplaats, ben ik nou gek of is dat nou een gevalletje Monopoly voor 1500,-?

Zo rekent een mens zich wel heel snel rijk hoor, poe...

Ah, er gaat 50eu af omdat hij een defect heeft. Maar we begonnen toch met nieuwstaat? Ik snap de marktplaats soms echt niet...

Ik zal er even inhoudelijk op reageren aangezien het over mijn advertentie gaat :D

De CR78 is kwa uiterlijk in nieuwstaat. Net of die zo uit de doos komt. Geen krasje niks, ook niet aan de achterkant/onderkant etc
Nu doet af en toe een keer die Guiro vreemd, ik zeg niet dat die kapot is maar dat de VCA soms wat langer openblijft, alsof er een Accent op zit ofzo.

Over de prijs kunne we lang kletsen maar kijk eens om je heen. De meeste op ebay worden verkocht aan 800euro. Nu hoef ik de Ebay prijs er echt niet voor maar ik mag best wel inzetten in die richting.

Aan de andere kant is het voor sommige heel normaal om een 808 voor 1800euro te verkopen tegenwoordig, dan is die 625euro (want dat kost die nu) een schijntje natuurlijk.

Ondanks mijn gelul blijft het een hoop geld.

desbetreffende adv: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=154121

Willekeurige ebay adv. : http://www.ebay.com/itm/Roland-Comp...643?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33748fde0b

Heb 2 jaar terug ofzo voor een medeforumlid bemiddeld.. die CR moest toen 450 kosten maar dat was wel een koopje.. maar idd de prijzen schieten alleen maar omhoog lijkt wel.

Vind je het niet Jammer om er afstand van te doen?? Als ik eenmaal aan een apparaat gehecht ben gaat ie nooit meer weg. :)

Vind je het niet Jammer om er afstand van te doen?? Als ik eenmaal aan een apparaat gehecht ben gaat ie nooit meer weg. :)

Jawel, maar soms moet je keuzes maken. Behalve dan dat ik het geld op dit moment goed zou kunnen gebruiken voor de aanschaf van iets nieuws heb ik ook de afspraak met mijzelf gemaakt dat ik niet meer dan 2 a 3 drumcomputers mag hebben. Als ik dat niet afspreek met mijzelf kan ik nog wel eeen huis gaan huren in een paar jaar tijd want dan staat het spul tot aan het plafond (tis toch een soort verslaving) dus uit eigenbescherming heb ik een 8kanaals mixer met een 8track tape-recorder waaraan dus maar 8 instrumenten hangen. Thats it en daar moet ik het dus van mijzelf mee doen. Wil ik iets nieuws dan gaat er iets uit. My loss your win ;)

Ik kreeg gisteren allemaal leuke mailtjes van marktplaats, wel een stuk of 25, dat ik mijn wachtwoord wenste te veranderen (ik wist van niks).
Tevens kreeg ik onder andere mailtjes van de efteling, de vegetariersbond, jumbo supermarkten en turnlab.be. Iets met lid worden of aanmelden allemaal.....

Iemand anders hier nog zulke leuke ervaringen?

@Timar, dat gebeurt mij ook weleens.....soms lijkt het wel of het synthforum gerelateerd is:)

Ik heb het geheel uitbesteed om te kijken of er een keertje een vingerafdruk achtergelaten wordt, als dat zo is kan ik gezellig bij iemand op bezoek gaan;)
Helaas tot nu toe geen resultaat...

Gisteren in de chatroom gebeurde ook iets vreemds.
Er logde iemand in onder de naam Timar en die zei dat hij een poly800 te koop had voor 25,- euro.
En noemde een email adres.
Erg vaag allemaal.

als je soms advertenties op marktplaats.nl zet krijg je soms ook soort van reclamemail... meestal vlak nadat je een advertentie hebt verwijderd

Nou, dit was echt het wijzigen van mijn wachtwoord. Ik heb ook sterk het vermoeden dat het met wat pipo's met het intellect van een pinda hier op synthforum te maken heeft, maar helemaal zeker weet ik dat natuurlijk niet.

Mijn poly800 is trouwens niet meer te koop ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back