grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wijsneus :D

Dope is toch slang voor cool enzo? Maar het dwaalt af naar dingen die er niet echt toe doen..

Voor jou wellicht, ik ben zelf niet zo van de dope, drank en tabak verwijzingen.

Heheh

Gezellig

ja ... het is wel een topic waar bij je jouw verhaal/gram kan halen zonder ander interessante draadjes te molesteren. dus vlieg elkaar maar in de haren, hier kan je even uitrazen, met een grotere rek dan bij andere stukjes. hier kan je personen/groepen gecontroleerd laten affikken. :kroon:

koffie iemand? :koffie:

Hé ik heb een medestander :okdan:
Ik hou ook niet zo van verslavende dingen op sex na dan :D

Anders zeg je gwoon iets doms..........het hele menselijke zijn is gebasseerd op verslavingen, hoe denk je anders dat je lichaam je beloont voor het doen van dingen?

Anders zeg je gwoon iets doms..........het hele menselijke zijn is gebasseerd op verslavingen, hoe denk je anders dat je lichaam je beloont voor het doen van dingen?

+1 :D

Ik hou liever mijn gedachten er voor 100% bij en met alcohol en drug gaat dat helaas niet :eureka:
En beloond wordt ik alleen door mijn baas, in geld wel te verstaan.
Ben zelfs niet verslaaft aan mijn hobby's (synths/motor/modelbouw), als het moed of (financieel) noodzakelijk is doe ik daar zonder moeite afstand van.

Precies, het hele motivatie gebeuren van de mens draait op de verslaving aan dopamine..

Het maakt niet uit wat je doet, als het dopamine losmaakt dan wil je het steeds weer..! :W

Bericht door een moderator:
Deze mod kijkt ook graag nuchter tegen zaken aan. Ondanks dat een vd mods over het onderwerp is begonnen wil ik jullie toch vragen discussies over drugs achterwege te laten.

Humor, een mod begon er over.. :D

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back