grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is dat niet gewoon frustratie of misgunnen.

het is gewoon jaloezie en pissed off gegenereerde reacties van mensen.

het WAS AL zo toen vintage synths nog goedkoop waren begin jaren '90,ik heb het zelf meegemaakt dan was het omdat ze ernaast grijpten, nu is het meestal omdat ze het zich niet meer kunnen permiteren door de enorme prijsstijgingen.

Vroeger was het achter de rug via de telefoon,nu is het openbaar op het internet.

Om te scoren moest je toen snel zijn of de goede connecties hebben,
nu moet je vooral het budget hebben,maar goede connecties is nu nog belangrijker voor goede offline deals 'die het licht niet zien'.

maar goede connecties is nu nog belangrijker voor goede offline deals 'die het licht niet zien'.

indeed !
wat vinden jullie van m'n nieuwe moog ? :
zwarte%20achtergrond.jpg

ik ken geen muzikanten die handelen en geen handelaren die muziek maken

Ik wel.

er zijn ook muziekhandelaren en hen die handelen in muziek
of mensen die muzikaal handelen

Handje klappen??:D

Vraag me af of er op autofora's ook een rubriek grappenmakers is... want die handel in deze branche wordt toch heel normaal gevonden.. je weet gewoon dat er een marge tussen zit.
En eh.. 't Is en blijft gewoon een vraag en aanbod spel natuurlijk er zit in de praktijk vaak een gat tussen de vraagprijs en de uiteindelijke verkoopprijs.
De verkoper hieronder speculeert nieteens op de oranjekoorts.. al zou je met een oranje Lada natuurlijk wel de blitz kunnen maken.. Is 't niet in de Oekraïne dan hier in Nederland wel :kroon:
http://link.marktplaats.nl/555215081

er zijn ook muziekhandelaren en hen die handelen in muziek

Muzikaal handelen vind ik wel wat hebben. Geen plaatje van enige synth maar slechts klanken op grond waarvan je iets probeert te verkopen. Is wel zo toepasselijk voor instrumenten. Hoog tijd dat dat wordt ingevoerd op de marktplaats op dit forum. Je mag alleen maar iets te koop aanbieden als je er authentieke geluidsfragmenten van het aangebodene bij plaatst. :biertje:

Is er iemand die net als ik , op marktplaats het zo ergerlijk vind dat er bij midi -apparatuur van die midi-setjes aangeboden worden. Of bij synthesizers tuners omdat ze ergens het woord synthesizer gelezen hebben en het dan als sintersijzer opschrijven ?

Ik erger me er vaak zo aan dat ik me er mee ga bemoeien en dan ga melden dat ze in de verkeerde rubriek zijn geplaatst .Heel flauw misschien en die ergernis is trouwens ook bij verkeerd in goede staat en bij voetpedalen om van voet pendalen en sintersijzer, syntersisers en alle mogelijk andere spellingen maar te zwijgen en al die foto's waar niets op te zien is van wat er verkocht wordt .
Alsof iedereen maar kan raden wat voor veel te veel geld wordt aangeboden.

Waren het maar grappenmakers dan had ik nog enig vertrouwen in de mensheid, maar de meeste mensen doen dit in alle ernst.

Waren het maar grappenmakers dan had ik nog enig vertrouwen in de mensheid, maar de meeste mensen doen dit in alle ernst.

Ik weet niet of Henk en Ingrid nou het stukje mensheid is waar je je druk over zou moeten maken...

Ik weet niet of Henk en Ingrid nou het stukje mensheid is waar je je druk over zou moeten maken...

Mijn god of moet ik allah zeggen ? wederom zo'n PVDA coryfee, kun je je politieke geaardheid niet gewoon voor jezelf houden ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back