grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en deze staat er ook al een half jaar, en poetskatoen is het zat, die heeft maar eens een flink bod gedaan...

en let op hoe ze elektries schrijven..

http://link.marktplaats.nl/570324992

:mega:

en deze staat er ook al een half jaar, en poetskatoen is het zat, die heeft maar eens een flink bod gedaan...

en let op hoe ze elektries schrijven..

http://link.marktplaats.nl/570324992

Hihi, maar de belangrijkste woorden schrijven ze dan weer wel volgens de nieuwe SF spelling: dit orgel is 2 klaviers en heeft ook voetpendalen en 1 pendaal voor harder en zachter

en het gegeven dat het duidelijk een heel orgel is maakt de prijs ook niet lager:

we hebben te koop, 1 zeer mooie ellectrice orgel van het merk belton alpha kompleet met orgelbakje dit orgel is 2 klaviers en heeft ook voetpendalen en 1 pendaal voor harder en zachter dit orgel ziet er heel mooi en heel netjes uit altijd heel zuinig op geweest, deze ellectrice orgel doet het zeer goed er zit heel mooi geluid in dit orgel,er zitten geen boekjes bij dit orgel,wij doen hem weg vanwege plaats en ruimte gebrek, kom wel met een heel goed bod en u mag hem komen ophalen geen onzin bieden onzinige biedingen word geen antwoord op gegeven,

hoi,

bedankt voor de aandacht op mijn advertentie :)

is 193 euro nou echt zo belachelijk voor een casio pt280 in perfecte staat ?

ik heb op marktplaats, ebay.nl, ebay.nl afgelopen veilingen, ebay.com,
en ebay.com afgelopen veilingen gekeken, en kon er geen een vinden.

ikzelf ben al sinds 1983 gek op oude 80's synths,
en deze had ik in al die jaren nog nooit gezien.
ik zit de helft van het jaar in japan, en daar ook nog nooit gezien.

dus mijn vraag is : is 193 euro nou echt zo'n belachelijke vraagprijs ?

het is niet erg als mensen je afkraken hier,
maar ik zou alleen graag weten waarom. volgens mij is het niet duur.

groetjes
simon.

ps. groetjes aan 154 (j......)
we hebben weer wat plaatjes staan, dus kom eens gedag zeggen :)

Makkelijkste antwoord op zo een vraag is, zal je het er zelf voor betalen?

Makkelijkste antwoord op zo een vraag is, zal je het er zelf voor betalen?

wat een onzin.

oude elvis singletjes zou ik ook niets voor geven,
maar sommige gaan wel voor duizenden euro's weg.

om maar 1 voorbeeldje te noemen :peukie:

simon

nou,.. 193 euro is redelijk stevig aan de prijs....:D

zet hem anders eens op bieden, en kijk wat je ervoor kan krijgen...

hehehe. dat werkt zowiezo niet,
want op marktplaats bieden krijg je overal 1 euro voor.

en zelfs dan heb je nog 60% kans dat er nooit betaald wordt.

8)

simon

simon
Elvis is dood en een legende.. Jouw keyboard is dan wel zeldzaam.. maar helaas onbekend en dus onbemind.. 't Is qua mogelijkheden niet veel meer dan een SK8.. leuk om te benden en om gaten in te boren :okdan: Maar succes met de verkoop

SK-1, SK-8 enzo gaan een eurootje of 50 dacht ik? Dan zou ik voor deze ook 65€ vragen ofzo. Ik heb er ook geen studie van gedaan hoor, maar mijn beeld van de markt gaat die richting uit. Ik zou er ook goed de functies van beschrijven, want het is een nogal onbekend ding. En vermeld "circuit bending" in de advertentie. :) Ik zou de cartridges ook niet apart verkopen als die enkel met deze synth werken, want bijna niemand heeft dat ding. Misschien als 1 pakket voor een eurootje of 100 proberen te verkopen?

In ieder geval goed dat je je hier probeert verder te informeren zodat het constructief wordt. Veel succes met de verkoop!

SK-1, SK-8 enzo gaan een eurootje of 50 dacht ik? Dan zou ik voor deze ook 65€ vragen ofzo. Ik heb er ook geen studie van gedaan hoor, maar mijn beeld van de markt gaat die richting uit. Ik zou er ook goed de functies van beschrijven, want het is een nogal onbekend ding. En vermeld "circuit bending" in de advertentie. :) Ik zou de cartridges ook niet apart verkopen als die enkel met deze synth werken, want bijna niemand heeft dat ding. Misschien als 1 pakket voor een eurootje of 100 proberen te verkopen?

In ieder geval goed dat je je hier probeert verder te informeren zodat het constructief wordt. Veel succes met de verkoop!

hoi nicolas.

bedankt voor je reactie.

sk-1, en sk-8 kom je dagelijks overal tegen.
die zijn heel makkelijk te vinden.

deze pt-280 heb ik in +-30 jaar nog nooit gezien (nl en japan),
en kon hem op dit moment ook nergens te koop vinden.

de cartridges werken met meerdere verschillende synths.
niet alleen met de pt-280. vandaar dat ik ze apart heb gezet.
ik heb best al veel van die cartridges verkocht namelijk :)

ik zal kijken of ik meer technische/interessante info erbij kan zetten.
thanks for the tip. maar de prijs laat ik toch echt effe staan voorlopig.

groetjes
simon

wat een onzin.

simon

Dus in feite zeg je nu dat je er zelf niks voor zal geven, dan delen we die mening in ieder geval.....
Ik bedoel gewoon dat je (als je er al 30n jaar mee bezig bent) toch wel redelijkerwijs kan inschatten wat een reële prijs is voor een keyboard als dit. 50 euro en dan is het al veel.

Zeldzaam is niet altijd een garantie voor een goede prijs, of kopers. Soms is zeldzaam gewoon een indicatie dat niemand hem wou hebben...

Platen in Game Over? Of online? Ik had ooit een link voor de collectie maar kan hem nergens meer vinden...

Deze vond ik wel geestig:

Hallo, ik zoek iemand uit het Gentse die zijn Novation ultranova-synth wat beu is omdat hij of zij een andere synth wilt kopen, en die hem voor 300 Euro aan mij wilt verkopen. Groeten Luc.Sms mij: xxxx.xx.xx.xx Bedankt.

Zij die dus niet op zoek zijn naar een andere synth, vallen uit de boot :D

Sms'en he, niet bellen, dat vindt hij niet leuk !

het gaat niet zo zeer om de zeldzaamheid van de sampling casio maar de bruikbaarheid en sampling is heden ten dage veel eenvoudiger te doen...
het is sowieso ook geen 'grote mensen bak' nutuulk... 193 is daarom behoorlijk stevig aan de prijs, daar heb je bijna een juno-2 voor...

Dus in feite zeg je nu dat je er zelf niks voor zal geven, dan delen we die mening in ieder geval.....
Ik bedoel gewoon dat je (als je er al 30n jaar mee bezig bent) toch wel redelijkerwijs kan inschatten wat een reële prijs is voor een keyboard als dit. 50 euro en dan is het al veel.

taaltechnisch gezien heb je gelijk, dat ik dat inderdaad zeg.
maar dat bedoelde ik dus niet. ik dacht dat dat wel duidelijk was. sorry.
ik bedoelde dus NIET dat ik niets voor een pt-280 zou geven.

ja, ik vindt 193 euro een hele redelijke prijs voor een mooie casio synth
die ik in 30 jaar nog nooit ben tegengekomen.
50 euro (en zelfs dat is al teveel voor jou) is een belachelijke prijs.
dat is pas (internet/forum) grappenmakerij :W

het is allemaal zo dubbel. op het internet klagen over andermans prijzen,
en alles voor een appel en een ei willen kopen, maar als ze zelf
een keer iets moois hebben, dan meteen de jackpot ervoor vragen :gaap:

groetjes
simon

Zeldzaam is niet altijd een garantie voor een goede prijs, of kopers. Soms is zeldzaam gewoon een indicatie dat niemand hem wou hebben...

Platen in Game Over? Of online? Ik had ooit een link voor de collectie maar kan hem nergens meer vinden...

i know. i know. maar dat weet je nooit vantevoren. maar als je iets
moois/zeldzaams hebt, dan wil je er toch ook een goede prijs voor hebben? 8)
soms is iets inderdaad zeldzaam omdat het vroeger niet populair was, of te duur,
niet stoer, te moeilijk, of de trend was veranderd (bv naar atari/amiga computers).

ja, we hebben nu in de game over? winkel (2e hands gameshop) in amsterdam
ook een 2e hands muziek hoekje. met platen, cd's en muziek dvd's. niet zoveel,
maar wel goed spul. alleen in de winkel. dus niet online. online zijn we mee gestopt.
teveel werk, wanbetalers en gezeur omdat alles boven 1 euro te duur is. hehehe.

www.gameover.nl
(hoop dat dat voor 1 keer mag zonder voor spammer uitgemaakt te worden) :peukie:

groetjes
simon

Is dat die rare winkel waar ze b.v. een Amiga TV modulator van 3 kwartjes (of meestal toch wel gratis) voor 90 euro verkochten aan blowende touristen lol? :dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back