grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit is toch echt een grappenmaker topic hoor.. :stupid

verkopen, niet verkopen, toch verkopen, toch maar niet... Ow wacht toch maar wel, of nee beter niet. Maar misschien wel, ja wel, nee toch maar niet....

Ah, je bent nieuw hier! Phochos is misschien wat wispelturig maar ALS -ie verkoopt is het gewoon goed en met een goede prijs.

ik begreep ook nog uit een recente verkoopthread van phochos, dat zijn wasmachine kapot was.

dat maakt jullie praatjes echt te smerig om mee door te gaan hoor :r

Ah, je bent nieuw hier! Phochos is misschien wat wispelturig maar ALS -ie verkoopt is het gewoon goed en met een goede prijs.

Haha, ik ben niet nieuw hier hoor! Lid sinds 2003, maar nooit echt meer actief geweest... Maar ik zie wel inderdaad dat hij toch ook wel dingen verkoopt. Vind het wel een grappig topic eigenlijk! Lach me ziek iedere keer als er nieuwe posts zijn! 8)

Bericht door een moderator:
En vooruit.... on-topic!

zag op de markt plaats een dr55 voor 225 staan uit eindelijk een prijs drop van 175 maar dan nog dat het in je op komt 225 voor een dr55 wat een gek zeg

Zal geinspireerd zijn door e-bay. Daar hoeft er maar 1 keer 1 op te staan voor meer dan gebruikelijk en dan is het feest.... it giet oan, ofzo.

ghehe als er mensen zijn die dat er voor over hebben lekker laten lappen, mij niet gezien

Ach dr55 is wel een lekker bakkie, ik heb er 2 gehad, laatste met triggeringangen voor alle sounds. Allebei weer weg en heel erg missen doe ik ze niet.

Een student heeft immers niet zo veel geld... omdat hij/zij een dure iPhone heeft met een abonnement van 4 tientjes per maand en een MacBook van 1500 Euro.
Ik maak het echt vaak mee.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back