grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik had als student net als elke student ook niet zoveel geld. Ik speelde op een Kawai K1M en een orgeltje. Geen oude synths, geen drumcomputers. Maar ik zat niet zielig te doen op internet, ik maakte muziek met wat ik had.

Die doet er meer mee dan ik destijds.

nou, volgens mij gebruikt hij alleen nog maar magix, tot bloedens toe.

lekker makkelijk voorgebakken sampledjes plakken...:halleluja

:koffie:

Een student heeft immers niet zo veel geld... omdat hij/zij een dure iPhone heeft met een abonnement van 4 tientjes per maand en een MacBook van 1500 Euro.
Ik maak het echt vaak mee.

Psies. Heb nog nooit zoveel geld gehad als toen ik studeerde. Studifinancieren, lekker bijlenen en 2 bijbaantjes. Regelmatig naar Feedback voor wat nieuw speelgoed. :)

Arme student

Arme student

Op het kaartje op marktplaats kun je zien waar hij woont: Naast Mediapark in Hilversum. Valt denk ik best mee met zijn financien...

1.jpg

2.jpg

Toch 50% kans dat je in het verkeerde huis inbreekt om al die "gratis gekregen" drumcomputers te stelen :)

So de knetter... 1900.. koop je 4 101's voor. Heb je meer schik mee.

Wat heeft iedereen toch tegen een Jupiter-6?? Een vriend van mij heeft er eentje en ik vind het echt een mooie synth en 1900 voor een vintage valt toch wel mee!? Mini's gaan voor 3000, JP-8 voor 5000 en VCS3'en voor 7000! Dat wordt allemaal maar als normaal beschouwd!

synthesizers zijn natuurlijk "luxe" goederen dus kunnen altijd woekerprijzen krijgen

Wat heeft iedereen toch tegen een Jupiter-6?? Een vriend van mij heeft er eentje en ik vind het echt een mooie synth en 1900 voor een vintage valt toch wel mee!? Mini's gaan voor 3000, JP-8 voor 5000 en VCS3'en voor 7000! Dat wordt allemaal maar als normaal beschouwd!

+1 :bekdicht:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back