grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat krijg je met van die mensen met een beperkt data abonnement. Die gaan op Unicode-bytes bezuinigen.

Tijd voor een grappenmakers-in-het-grappenmakers-op-marktplaats-threadje threadje?

Hilltree; misschien handig als 1 van jullie even aangeeft wat er nou wel en niet in dit draadje mag.
Als er gerust prijzen aan de kaak mogen worden gesteld dan is dat voor iedereen duidelijk en hoeft daar geen discussie meer over te komen.

Hilltree; misschien handig als 1 van jullie even aangeeft wat er nou wel en niet in dit draadje mag.
Als er gerust prijzen aan de kaak mogen worden gesteld dan is dat voor iedereen duidelijk en hoeft daar geen discussie meer over te komen.

Jij hebt de rel die ontstond duidelijk niet gezien... die berichten zijn verwijderd. Vandaar de verwarring.. :engel:

Die heb ik wel gezien maar dat begon weer met de discussie dat we niet zo over prijzen moesten zeuren dacht ik..
Als dit topic nou juist bedoeld is om o.a. veel te hoge prijzen aan de kaak te stellen dan hoeven we daar geen discussies meer over te krijgen.

goh, weer een bericht weggehaald van mij, wat een vreemde dingen gebeuren hier

ik had alleen gepost dat er niets mis is met woekerprijzen aan de kaak te stellen...

http://link.marktplaats.nl/536882623 8o)

Te koop aangeboden:

Volledig gereviseerde analoge synths (test, schoonmaak, behandeling, recap, calibratie). Alle synths verkeren in uitstekende cosmetische conditie, alleen op de RS505 en de Maxikorg is wat aan te merken.

Roland RS505: € 1450,- (één zijkant heeft krassen, verder klein beetje roest)
Roland SH-2: € 950,-
2x Roland Promars: € 1399,- en € 1299,-
Korg MS20: € 1650,-
Korg Sigma: € 999,-
Korg VC10: € 1350,-
Korg Maxikorg: € 1850,- (zijkanten beschadigd, VCF caps niet orgineel, knoppen uitgewisseld) € 1850,-

Voor de meeste synths de levertijd twee weken.

Effects:

Ibanez UE400: €450,- (geserviced)
Roland SIP-300:€ 375,- (geserviced)
Garfield electronics Dr. Click2: €400,- (geserviced)

Onderdelen:

Ook heeft Synths 'n Stuff onderdelen op voorraad van:

- Korg: Polysix, Maxikorg, Minikorg, MS20, PS900, VC10,..
- Roland: Juno106/HS60, JX3p, Jupiter 6/8, Juno60, TR909, MSQ700, R8, Jupiter4/Promars,...
- Yamaha DX7 (II)
- Pearl: Syncussion

Email voor foto's en meer informatie!

is wat veel voor een maxikorg met niet orginele knopjes, toch ?
of is ie geheel gerecapt??

Fok hell... zo'n SH-2 is dik.....

Dit is echt een grappenmaker.
De laatste die ik zag ging vorige week na 19 biedingen weg voor €170. Dan is €400 wel bizar veel.
Ik denk dat hij snel geld nodig heeft want hij heeft nu al 2 keer gekicked in een paar uren tijd. Foei! ;)

BennKicks :D

http://link.marktplaats.nl/537269229 8o)

de ene minipops is de andere niet. dit is de 7, veel gebruikt door JM Jarre (niet dit exemplaar!).

ik kende deze minipops nog niet, maar hij heeft een zeer bijzonder geluid, met name de quijada en guiro zijn heel bijzonder en hebben een heel spacey klank....

deze minipops werkt perfect en ziet er voor zijn leeftijd heel goed uit. er zijn wat lichte krasjes op het metalen front te ontdekken.

dit exemplaar is door een vakman gemodificeerd, heeft trigger in en trigger uit, heeft midi in (je kan de ritmes aan externe klok syncen via midi, maar ook de losse sounds met midi triggeren) en hij heeft naast de mix output, 8 aparte outputs voor de diverse geluiden.

daarmee klinkt deze minipops niet alleen erg goed, hij is ook nog s heel bruikbaar en elk denkbare set-up.

prijs is €800. ruil/inruil kan ook.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back