grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb die van mij 2 jaar geleden weggedaan voor 150, inclusief romcartridge..... beetje dom :D

Waarom? Je koopt een synth, je pielt er mee, en vrijwel altijd krijg je het zelfde of meer er voor terug. Mooie hobby! Wat boeit jou het nou dat hij daarna weer 100 euro duurder is geworden, je wilde er destijds toch van af?

Ja, dat is wel zo. Maar ik mis die dx7 soms nog wel.

Ja, dat is wel zo. Maar ik mis die dx7 soms nog wel.

Gewoon kopen, en weer verkopen als je hem beu bent. Zo gaan die dingen gewoon. OVerigens wil ik wel een DX11 hebben. Ik mis toch iedere keer functies op mijn DX27S die op de TX81z zaten, maar die TX is echt te veel van de met-een-stokje-door-de-brievenbus editmethode.

1500 voor een Monopoly is wel weer echt een mooie uitschieter, die had ik zelf niet zo snel kunnen verzinnen. Ik begon al te gniffelen toen ik zn bied vanaf 1200 op marktplaats.nl zag :)

Belachelijk wat een geld voor een Mono/Poly.
Ik heb af en toe echt het idee dat mensen niet echt van hun spullen afwillen, tenzij er iemand zo gek is die extreme prijzen wil betalen (neem de MemoryMoog LAMM voor 9500, jupiter-8 voor 6500 en nu een Mono/Poly voor 1500).
Wel een leuke synth hoor, maar wel errrrg veeeel geld.

Is idd geen tikfout want hij herhaalt het nog eens in de tekst, heerlijk! :D

Doet me denken aan mijn eerste Engelse schriftelijke overhoring op de middelbare school. Ik bleek het woordje 'no' stelselmatig als 'now' geschreven te hebben. Nadien niet meer gebeurt natuurlijk :D

Ik dacht nog zo met dat ik typte 'Nee, ik ga het eens goed doen dit keer.' :D

Laatst gewijzigd:
3 dagen huren voor 900 euro? ik heb de mijne voor minder gekocht. die vent is niet helemaal lekker denk ik zo, kan aan mij liggen.

Er zijn een hoop niet helemaal lekker in Nederland

Als iemand 1500 wil geven voor mijn Mono/Poly verkoop ik hem ook wel (waarschijnlijk in nog mooiere staat dan die knakepoetser ;p )

ze zijn zeker niet helemaal 100% maar laten we het de dynamiek van de markt noemen. (of humor)
of ze proberen om voor een paar knaken een duur apparaat van je te kopen. realisme is ver te zoeken

Ik gok dat dit mannetjes zijn die na de kerst ook nog met kerstbomen gaan lopen slepen.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back