grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik vind het ook spijkers op laag water zoeken.
Al zet ie "dikke lul drie bier" in de frontplaat, dat mag ie toch zelf weten?

dikke lul drie bier zou wel reeeedelijk cool zijn ;)

dikke lul drie bier zou wel reeeedelijk cool zijn ;)

kijk, nou spreken we...
daar zou ik de beurs inderdaad ook wel voor trekken
+1

Voor de duidelijkheid: ik heb geen spammails van kleingeestige (ex)leden ontvangen. dan blijft beperkt tot die andere 2 nozems. :D

Ik zou rijkelijk betalen als iemand een kloon van een apparaat bouwt met "keepin' it real" erop gegraveerd. Voor een subtiele "SynnyS" op het front ga ik niet meer betalen, maar ook niet minder dan voor een andere kloon. Ik zie er ook geen enkel probleem in. Integendeel, het maakt meteen duidelijk dat het om een kloon gaat.

Balen. Heb ik mijn gloednieuwe Moog Voyager RME een jaar te vroeg verkocht voor 1325 euro. Die had ik nog even moeten houden.

Daar vraagt iemand hier nu 2100 euro voor...

Nu zie ik dat de nieuwprijs van dat ding ook extreem gestegen is. Die was een paar jaar geleden nog 1900 euro bij de Musicstore, nu 2700. Slaat nergens op.

nou , zou liever met eigen naam erop hebben...
of gewoon standaard.

wel een goed idee, denk dat ik vanavond maar eens met de dremel aan de gang ga en m'n naam ga graveren in enkele synth's. zal voorzichtig beginnen met de oudste..

Als jij een goede Minimoog kloon bouwt, voor een schappelijke prijs verkoopt en jouw naam staat er subtiel op, geloof me maar dat ik er geen seconde van wakker lig. Dit ding is toch compleet in elkaar gezet door de ondertekenaar?

Balen. Heb ik mijn gloednieuwe Moog Voyager RME een jaar te vroeg verkocht voor 1325 euro. Die had ik nog even moeten houden.

Daar vraagt iemand hier nu 2100 euro voor...

Nu zie ik dat de nieuwprijs van dat ding ook extreem gestegen is. Die was een paar jaar geleden nog 1900 euro bij de Musicstore, nu 2700. Slaat nergens op.

Belachelijke prijs hoor. Op MP hebben de laatse 3/4 weken 3 Voyager Performer Editions gestaan (daar heb ik er nu eentje van ).
Allen met de vraagprijs van rond de 2000 euro!

Begrijp ook niet waarom de nieuwprijs van de Voyager RME zo gestegen is. Zal ook wel met de euro/dollar te maken hebben, maar dan nog. Normaal gesproken wordt apparatuur naar verloop van tijd goedkoper ipv duurder. Ik kan me niet voorstellen dat ze er voor 2700 euro nog veel van verkopen, met de Slim Phatty en Minitaur er nu ook nog bij. Voor dat geld heb je bijna een 'echte' Minimoog...:)

had ik mn voyager os nou maar gehouden :)

Laatst gewijzigd:
klopt, maar om dit nu een redelijk unieke synth te noemen.
Het mag het predikaat synth nauwelijks dragen

De redelijk bekende Felix sound komt anders wel uit deze synth :eureka: best een leuk ding hoor.

Kijk, ze hebben geen geld voor dure nieuwe synthesizers, dus hopen voor een habbekrats deze oudjes ergens te kunnen vinden: http://link.marktplaats.nl/553793519

Mocht dit een slimme poging zijn, dan is hij wel goed opgezet, want ze zoeken ook een oefenruimte om ze te gebruiken. :okdan:

Het lijkt er overigens wel op dat naiviteit is in plaats van gewiekstheid of grappenmakerij. Misschien inderdaad 20 jaar geslapen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back