grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, en m'n demente oma zoekt nog vooroorlogse stripverhalen om haar jeugd opnieuw te beleven en zo lust ik er nog wel een paar. :D

Maar in het geval van deze advertentie zeggen ze niet dat ze de synths voor een habbekrats zoeken. Een Teisco 110 is tenslotte ook marktconform nog steeds een pak goedkoper dan een Kronos he.

Hmm, ja een Kronos is goed vergelijkbaar met wat ze 20 jaar geleden gebruikten :)

Misschien willen ze perse analoge synths, en dan zijn ze nieuw inderdaad wat duurder uit, al is het verschil ook weer niet zo gigantisch.

Ik zoek trouwens nog een "On the Origin of Species" van Darwin, een van de eerste drukken. Geld voor een nieuw exemplaar uit de boekhandel heb ik niet. ;)

Ik wil de mijne wel ruilen voor jouw Birds Of America. Ik vind die nieuwe prentenboeken maar saai. ;)

Maar goed, zolang als niet vaststaat dat die heren op MP niét marktconform willen betalen voor de door hen gevraagde synths, wil ik ze ook niet door het slijk halen.

Deze is dan WEL weer goedkoop!!

Klikkkk

Voor 't geval de advertentie weg is:

Nieuw roland fantom nooit gebruikt met arx 01, 512mb dimm , met dvd tutorials +standart roland ,,,bon 3 garantie
De 88 keys versie ( G8 )

Voor slechts €300,-

Ook weer zo een met een taalachterstand. Wordt er geen fatsoenlijk Nederlands meer onderwezen in Nigeria?

op 2dehands stond / staat een juno 6 met kenton mod voor 700 euro te koop.
Toen ik hem er vriendelijk maar met de nodige sarcasme (je kent me) erop wees dat ik dat teveel vond, werd ik meteen uitgekafferd voor, en ik citeer de letterlijke woorden "vetlul", "krapuul", ...

10 minuten later had ie de prijs wel al naar 650 gebracht :P

Tja dat kan inderdaad een conclussie zijn, maar helaas verkeerd gegokt.
Krijg er wel geluiden uit die in mijn muziekstroming bruikbaar zijn, maar ik vind het een sexloze bak, het doet me weinig.
Stond er laatst eentje te koop op een beurs waar ik rondliep, een bruine compleet en al, voor 75 euro...
Ben er een paar keer langsgewandeld en heb hem lekker laten staan.

voor 75 euro koop ik absoluut nog een DX7, icoon van de 80s muziek :okdan:

Tja dat kan inderdaad een conclussie zijn, maar helaas verkeerd gegokt.
Krijg er wel geluiden uit die in mijn muziekstroming bruikbaar zijn, maar ik vind het een sexloze bak, het doet me weinig.
Stond er laatst eentje te koop op een beurs waar ik rondliep, een bruine compleet en al, voor 75 euro...
Ben er een paar keer langsgewandeld en heb hem lekker laten staan.

Aha, op die fiets. Eentje in de categorie "niet jouw ding" dus. Ieder zijn smaak he. Ik ga hem nooit aanprijzen als dé allround koning van synthland, maar ik vind hem zeker wel een goede aanvulling in mijn arsenaal en een bak die rauwe sex uitstraalt. ;) Hij heeft niet de charmante "kijk mij synth wezen" looks van een Polysix, maar ik vind het wel een leuke bruine stalen bunker.

brz heeft gelijk in de zin van dat ie niets koopt wat ie niet echt wil, hoe laag de prijs ook mag zijn.

Wat moet je ermee, als je er niet op speelt? Synths nemen behoorlijk wat plaats in.

Bovendien creëer je geen onnodige schaarste of kunstmatig hoge prijzen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back