grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een fairlight is ook heel groot, maar voor 200 euro koop ik heus wel een goed werkend exemplaar

brz heeft gelijk in de zin van dat ie niets koopt wat ie niet echt wil, hoe laag de prijs ook mag zijn.

Wat moet je ermee, als je er niet op speelt? Synths nemen behoorlijk wat plaats in.

Ben ik het ook wel mee eens, al MOET ik eerlijk bekennen dat als de prijs (echt) laag is [en de synth uiteraard wel normaal bruikbaar is en geen gevalletje "nieuw met lichte rolschade" is..] dat sommige synths wel interessant worden voor mij => en dan bedoel ik niet direct om 't duurder door te verkopen puur voor 't geld.

Voorbeeldje:
Voor toetsen heb ik eigenlijk echt geen plek meer en eerlijk gezegd doet een analoge bak als een Minimoog me niet héél veel..
Maar als die heel goedkoop en in goede staat aangeboden wordt, kan ik mijn mening er over wel eens aanpassen.
Nogmaals: da's dan puur of ik het in mijn setup zou willen/kunnen gebruiken.

Uiteraard kan ik ALLES wel gebruiken, maar dat wordt een probleempje qua plek ( en €'s ) :D

Bovendien creëer je geen onnodige schaarste of kunstmatig hoge prijzen.

Dat maakt me niet zo heel veel uit; hangt niet van mij alleen af.. en als ik 't geld er niet voor (over) heb, dan niet: dan gebruik ik m'n huidige zooi wel :engel:

DX7 voor 75 euro had ik nooit laten staan. Al zou ik liever een DX11 hebben.

DX7 voor 75 euro had ik nooit laten staan. Al zou ik liever een DX11 hebben.
Die wil ik dus ook. Das die 8 part multi-timbrale 4 operator versie toch?

Die wil ik dus ook. Das die 8 part multi-timbrale 4 operator versie toch?

Eh ja die ja. Eigenlijk een TX81z met keys.

Heb de TX81z twee keer gehad en weer weg gedaan vanwege de interface. Maar op mijn DX27 wil ik weer constant dingen doen die alleen op de TX81z konden, zoals een fixed frequency oscillator. Dus ik gok dat ik een DX11 beter grok.

Voorbeeldje:
Voor toetsen heb ik eigenlijk echt geen plek meer en eerlijk gezegd doet een analoge bak als een Minimoog me niet héél veel..
Maar als die heel goedkoop en in goede staat aangeboden wordt, kan ik mijn mening er over wel eens aanpassen.
Nogmaals: da's dan puur of ik het in mijn setup zou willen/kunnen gebruiken. ( en €'s ) :D

het wordt steeds meer een topic Van grappenmakers ipv Over grappenmakers :D

Eh ja die ja. Eigenlijk een TX81z met keys.

Heb de TX81z twee keer gehad en weer weg gedaan vanwege de interface. Maar op mijn DX27 wil ik weer constant dingen doen die alleen op de TX81z konden, zoals een fixed frequency oscillator. Dus ik gok dat ik een DX11 beter grok.

neem dan een TG77, die zijn tegenwoordig net zo goedkoop als een DX met keys

neem dan een TG77, die zijn tegenwoordig net zo goedkoop als een DX met keys

Nee dan wordt het de SY77, kijk wat een verschil in interface tussen keys en module!

het wordt steeds meer een topic Van grappenmakers ipv Over grappenmakers :D

IK denk dat hier meer clowns rond lopen per percentage dan in ander draadjes. 8o)

inc ikke

Over clowns gesproken: 2000€ vragen voor een MS20 met als verkoopargument de unieke "Follow the music to its source with KORG" sticker op de achterkant.

Hmmmm.... ik ruil t in ieder geval niet tegen m'n 808.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back