Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die verkoper (Bais) is de directeur van poppodium Metropool in Hengelo zie ik net![]()

ik vind het wel een leuke bruine stalen bunker.
brz heeft gelijk in de zin van dat ie niets koopt wat ie niet echt wil, hoe laag de prijs ook mag zijn.
Wat moet je ermee, als je er niet op speelt? Synths nemen behoorlijk wat plaats in.

Bovendien creëer je geen onnodige schaarste of kunstmatig hoge prijzen.

Die wil ik dus ook. Das die 8 part multi-timbrale 4 operator versie toch?DX7 voor 75 euro had ik nooit laten staan. Al zou ik liever een DX11 hebben.
Die wil ik dus ook. Das die 8 part multi-timbrale 4 operator versie toch?
Voorbeeldje:
Voor toetsen heb ik eigenlijk echt geen plek meer en eerlijk gezegd doet een analoge bak als een Minimoog me niet héél veel..
Maar als die heel goedkoop en in goede staat aangeboden wordt, kan ik mijn mening er over wel eens aanpassen.
Nogmaals: da's dan puur of ik het in mijn setup zou willen/kunnen gebruiken. ( en €'s )![]()

Eh ja die ja. Eigenlijk een TX81z met keys.
Heb de TX81z twee keer gehad en weer weg gedaan vanwege de interface. Maar op mijn DX27 wil ik weer constant dingen doen die alleen op de TX81z konden, zoals een fixed frequency oscillator. Dus ik gok dat ik een DX11 beter grok.
neem dan een TG77, die zijn tegenwoordig net zo goedkoop als een DX met keys
het wordt steeds meer een topic Van grappenmakers ipv Over grappenmakers![]()

Een Nord Lead 1 voor € 700. OK: 12 voice polyfoon, maar toch... http://link.marktplaats.nl/560677480