grappenmaker(s) op marktplaats II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Best gewild, ja. Maar 850€? Edit: Pablo zit al aan 1000. Ik volg even niet...Dit is toch nauwelijks meer dan een 700s qua functies?

De korg770 filmpjes op youtube zijn trouwens om ter slechts, my god. Daar moet toch veel beter uit te halen zijn.

als ie hem dan ook maar betaald en netjes bij je aflevert.

maar inderdaad vervelend , kennelijk zit er een zeikerwtje bij: "hallo daar, al eens geprobeerd met uw balletjes te spelen" ?

Tja, ik heb heel soms ook niet veel te doen, maar als je dit soort shit doet om je te vermaken ben je echt een fles shampoo

Valt dat niet onder identiteitsdiefstal/fraude? *was al eerder aangegeven dat iemand een ziekelijke behoefte heeft om SF members lastig te vallen....
Gevalletje zielig hoopje wat een enkeltje lalaland mag krijgen...

Ik weet niet of dit on-topic is.. Maar ik heb ooit een korg sd-200 op marktplaats gezet. (een signal delay) Ik dacht: het is rommel, wil er van af, mischien krijg ik er nog wat voor. Dus uiteindelijk snel verkocht voor kgeloof nog geen 20 euro. later kreeg ik opeens biedingen van 40, en geloof ook 1 van 70 euro.

:s. Mijn vraag dus: zijn die dingen zoveel waard? niet dat ik er wakker van lig, maar in het vervolg niet gelijk akkoord gaan:P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back