King Fred II

King Fred II

Ouwe rot
Ik speel verschillende instrumenten, maar keyboard het meest. Ik zing ook en ik heb mijn eigen opnamestudio. Sinds juni 2011 maak ik ook redelijk professionele videoclips (ze worden langzaamaan steeds beter).
Ik streef ernaar om een zo natuurlijk mogelijk geluid uit mijn keyboards te halen, dus verwacht van mij geen typisch elektronische muziek.

Hieronder zie je me terwijl ik aan een opname bezig ben:
bezig-in-studio.jpg

Leuk behang.

Hoe kom je aan je naam Fred? Behalve Fred dan, want ik neem aan dat je zo heet..

Welkom hier!
Maar zou het niet handiger om 1 draad te maken voor al je video's en introductie?

Heheh, het zal toch niet zo hard gaan lopen als onze Phooch....? :P

Zo zeg.. een ware culturele revolutie op dit forum... respect :mega:
Had al wat filmpjes meegepikt van je :okdan: Welcome King creative Fred II

Leuk behang.

Binnen enkele dagen gaat dat eraf. Dan komt er glasvezel voor in de plaats en dat schilder ik blauw zodat ik dat als chroma key-achtergrond kan gebruiken.
De studio is al ontruimd.

Hoe kom je aan je naam Fred? Behalve Fred dan, want ik neem aan dat je zo heet..
Het antwoord was al te horen in het interview dat 6 trak linkte, maar hier dan nog even:
Die naam stamt uit mijn middelbare schooltijd. Als daar een feest was of zoiets, ging ik altijd even achter de piano zitten en zong een stukje rock&roll. Daarom werd ik daar "king of rock&roll" genoemd.

De microklem is zeer inspirerend... :eureka:
Ach ja, je moet roeien met de riemen die je hebt. Waarom zou ik veel geld uitgeven aan een "echte" microfoonklem als ik hetzelfde effect kan krijgen met de zwanehals van een bureaulamp en wat installatiedraad?

Back