• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

microQ v.a. synth van waldorf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olaf

Ouwe rot
ik heb een 2e hands microQ te koop staan. de gele, met 30 voices. voor meer dan 350 euro mag die weg.
groetjes
olaf

Heb je misschien intresse in een ruil tegen een akai S2000 (meer info : hier) met uiteraard een bijbetaling van mijn kant ( ik dacht aan +/- 125 euro)

Donderdag kan ik je zeggen of ik hem koop

Donderdag kan ik je zeggen of ik hem koop

kan je hem vasthouden tot dan?

geel staat mooi naast het blauw van de twee pulsen.

maar serieus, donderdag avond weet ik het voor je...

Re: microQ v.a. synth van waldorf

Origineel geplaatst door olaf
......voor meer dan 350 euro mag die weg.
[/B]

Tja, wat wordt dan de prijs....? 351 ?

Re: Re: microQ v.a. synth van waldorf

Re: Re: microQ v.a. synth van waldorf

Origineel geplaatst door conso
Tja, wat wordt dan de prijs....? 351 ?

zoiets. heb net een bod van 370 gekregen maar verwacht dat het niet meer zoveel stijgt :)

Ik heb nog een donkerblauwe MicroQ Lite 12 stemmig staan,
voor 300 euro doe ik hem weg....... als er nog geinterreseerden zijn dan.

Origineel geplaatst door Septic
Ik heb nog een donkerblauwe MicroQ Lite 12 stemmig staan,
voor 300 euro doe ik hem weg....... als er nog geinterreseerden zijn dan.

ik krijg plotseling de neiging om erop te wijzen dat eventuele geinteresseerden voor 50 euro meer 18 stemmen erbij krijgen. dat is dus 3 euro per stem. goeie deal lijkt me.

sorry, misschien een beetje flauw van me, maar ik vind het niet zo netjes als je hier je eigen bakkie gaat aanbieden. gewoon eigen draadje openen en klaar....

:P

(ik heb de mijne ook daarvoor verkocht laatst) (maar heb er zelfs een beetje spijt van)

350 is dan ook een heeele mooie prijs voor een micro Q !!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back