Op maat gemaakte gehoorbescherming...

Ah, technisch is het dus enkel met of zonder uitneembare filters, rest komt meer aan op service dan onderlinge werkelijke verschillen...

Comfoor aka Beter Horen, zat inderdaad tussen hun en Schoonenberg te twijfelen qua bezoekje. Pluggerz versus Elacin hebben we het dan over volgens mij, als ik hun websites moet geloven.

Ik kan uit eigen ervaring Cinepaq aanraden. Niet duur en erg goed spul. Heb er ook in-ears van en die zijn erg lekker. En ik heb qua in-ears redelijk wat vergelijk ernaast.

www.cinepaq.nl Hij heet Luc

Mmm, Cinepaq zit ook niet bepaald om de hoek, prijzen zijn nagenoeg gelijk, afgezien van Alpine wat overal flink onder zit.

Hey, Cinepaq, Earproof, allebei Hoogvliet, zit daar een nest?

Ik heb ze uiteindelijk een beetje blind op advies van Bram (Quince) gekocht... De Elacin's...

Vind ze verder eigenlijk prima... heb er alleen nog niet mee ge-dj'ed... dus dat weet ik niet... en heb geen ervaring met anderen...

Verder zit er een verzekering bij die volgens mij ook tegen verlies dekt...

Ik heb de Elacin ER25 en dat bevalt prima!

-25dB is wel erg veel, maar als je met zekere regelmaat in Duitsland draait waar ze soms 135dB op de teller hebben staan piep je wel anders :D

Ik heb ze voor 169,- bij Schoonenberg gekocht

Wel vreemd vind ik dat dat niet op de zorg verzekering te verhalen valt... Als je oren kapot zijn en je hebt hulpmiddelen nodig mag het wel, probeer je dat te voorkomen mag het niet... rare wereld.

EDIT: "piep je wel anders" wat een woordgrap he? :D:D:D

Je kan ook bij de dichtsbijzijnde gehoorswinkel mallen laten maken en die opsturen aan Earproof. (Werkt vast ook voor alle andere fabrikanten, dus dan hoef je niet specifiek ergens heen).

En die ER filters maken het geluid ook gewoon mooier. Vaak veelste veel hoge tonen of bassen te hard. Met de doppen is de balans beter. Je stoort je minder aan een bepaald geluid, maar elke detail blijft hoorbaar. Conversaties gaan ook makkelijker.

Back