Comfoor aka Beter Horen, zat inderdaad tussen hun en Schoonenberg te twijfelen qua bezoekje. Pluggerz versus Elacin hebben we het dan over volgens mij, als ik hun websites moet geloven.
Ik kan uit eigen ervaring Cinepaq aanraden. Niet duur en erg goed spul. Heb er ook in-ears van en die zijn erg lekker. En ik heb qua in-ears redelijk wat vergelijk ernaast.
Wel vreemd vind ik dat dat niet op de zorg verzekering te verhalen valt... Als je oren kapot zijn en je hebt hulpmiddelen nodig mag het wel, probeer je dat te voorkomen mag het niet... rare wereld.
Je kan ook bij de dichtsbijzijnde gehoorswinkel mallen laten maken en die opsturen aan Earproof. (Werkt vast ook voor alle andere fabrikanten, dus dan hoef je niet specifiek ergens heen).
En die ER filters maken het geluid ook gewoon mooier. Vaak veelste veel hoge tonen of bassen te hard. Met de doppen is de balans beter. Je stoort je minder aan een bepaald geluid, maar elke detail blijft hoorbaar. Conversaties gaan ook makkelijker.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.