yamaha fb01 programmen

303zalig303

gebruikte oscillator
Is er een gratis manier om mijn fb01 te programmeren via men MAC (met uitsluiting op sysex-stringzz doorsturen) ?
Voor komende gigs heb ik geen zin om men dx21 mee te sleuren dus dacht ik aan men fb°1 aangezien dat ie bijna hetzelfde is.
Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

(alvast een geschenk van Ingeborg: )
REISIBIZAgeschenkje.jpg

ben ooit zelf in de sysex gedoken maar is veel gezeik omdat functies bytes delen.

helaas geen aanrader voor gratisch. Mijn lukt het wel met sounddiver Beta. heb je wel een logic 7 dongle voor nodig.

sounddiver kan trouwens bij veel oudere synths wat die dongle (hebben ze eruit gegooid vanaf Logic8 ) best interessant maakt.

success ermee. Let op de gedeelde bits. Post hem hier als die af is :)

aan begonnen en na een 3 uur opgegeven. ik slaagde erin om lfo speed enzo aan te passen maar hoe ik nu bvb de operators meot modden is voor mij niet duidelijk als ik de fb01 manual erbij neem.
projectje voor laten :)

vanuit de geplaatste link is er een download link rechts op de pagina.

nee ik bedoel eigenlijk, de file, waar vind ik die in die unzipte map of hoe open ik die

gemaakt in xcode, heb je daar dan ook xcode voor nodig om deze file te openen ? kan toch niet..

ik hoefde geen install te doen. download was vagstrom.zip, uitgepakt werd een vageform app zonder extensie die zo opstart. Ik heb wel de developer tools zoals xcode draaien. 10.6.8

is nogsteeds..Xcode is gratisch, je moet wel registeren als developer. Welke versie OSX draai je? Voor 10.6 kan je hier terecht nadat je registert:

Xcode voor 10.6

edit:

marreuh, we weten eigenlijk niet eens of deze het doet...

wtf ik heb mij als free-developer aangemeld en nu kan ik xcode niet meer downloaden !! hahaha wtf mac

Back