DeejayTim Stamgast Lid sinds 14 oktober 2009 Berichten 273 Locatie de buren. 8 februari 2012 #1 Hallo, Ik ben opzoek naar een SCSI kaartlezer (SD, compactflash ) voor in mijn sampler. Heeft iemand er nog eentje liggen? Groet, Tim
Hallo, Ik ben opzoek naar een SCSI kaartlezer (SD, compactflash ) voor in mijn sampler. Heeft iemand er nog eentje liggen? Groet, Tim
dj_bomber Covert Hardkoor Moduler @ 2Unlimited Error inc Lid sinds 27 december 2003 Berichten 980 Locatie Tussen de polyfone zaagorgel oscs 8 februari 2012 #2 Ik zoek met je mee maar kan ze ook nog echt niet vinden, mocht ik iets tegenkomen potst ik het hier wel.
Ik zoek met je mee maar kan ze ook nog echt niet vinden, mocht ik iets tegenkomen potst ik het hier wel.
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 8 februari 2012 #3 ik heb nog twee scsi<>IDE bridges liggen. zelf een ide cf adapter toevoegen en je bent in business...
ik heb nog twee scsi<>IDE bridges liggen. zelf een ide cf adapter toevoegen en je bent in business...
DeejayTim Stamgast Lid sinds 14 oktober 2009 Berichten 273 Locatie de buren. 9 februari 2012 #4 OK! Heeft u enig idee of die SCSI to IDE-bruggen met de AKai S-serie werken?
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 9 februari 2012 #5 nou, in ieder geval met de s2000, dus dat zal dan ook wel met de andere s series werken. doen het trouwens ook prima de luxe in ensoniq esi series.
nou, in ieder geval met de s2000, dus dat zal dan ook wel met de andere s series werken. doen het trouwens ook prima de luxe in ensoniq esi series.
DeejayTim Stamgast Lid sinds 14 oktober 2009 Berichten 273 Locatie de buren. 9 februari 2012 #6 Ok top, volgens mij is het (basis) moederboard van de S2000 identiek aan de S3000XL, dus dat is mooi. Voor hoeveel verkoop je zo'n SCSI->IDE brug?
Ok top, volgens mij is het (basis) moederboard van de S2000 identiek aan de S3000XL, dus dat is mooi. Voor hoeveel verkoop je zo'n SCSI->IDE brug?
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 9 februari 2012 #7 pb mij maar even, dan ga ik de prijs roepen..