• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse FX en varia aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zucht

-Moog Freqbox MF-107 incl 230>9 volt adapter 260 euro
-Digitech Distortion factory DF-7 incl. 230>9 volt adapter 60 Euro
-Korg Toneworks G1 guitarprocessor floorboard 40 euro
-Behringer Ultrapatch Pro- balanced 48 point patchbay, brandnew/unopened 40euro (2 available)
-2U rackmountcoolingfans with 4 fans each to cool your racks down, adjustable in angle incl 230>9 volt adapter 40 euro ( 2 available)
-Novation RemoteSL61 aftertouch fucks a bit with fader values when pressed hard, dont know if it is a settings/driverfault or defect. 175euro pickup only !!

Alles kan verstuurd worden behalve de RemoteSL, daar heb ik geen doos meer voor.

Laatste kans....

Ik heb die laatste echo pro ok verkocht. duurde me te lang :)

Dit is er nog steeds;
-Moog Freqbox MF-107 incl 230>9 volt adapter 260 euro
-Digitech Distortion factory DF-7 incl. 230>9 volt adapter 60 Euro
-Korg Toneworks G1 guitarprocessor floorboard 40 euro
-Behringer Ultrapatch Pro- balanced 48 point patchbay, brandnew/unopened 40euro (2 available)
-2U rackmountcoolingfans with 4 fans each to cool your racks down, adjustable in angle incl 230>9 volt adapter 40 euro ( 2 available)
-Novation RemoteSL61 aftertouch fucks a bit with fader values when pressed hard, dont know if it is a settings/driverfault or defect. 175euro (deze alleen ophalen)

........ughe ughe ughe...

1 patchbay is weg

ok.dumpprijzen en tevens laatste update.

Ophalen in omgeving dordrecht/gorinchem.
verzenden is + 10 euro maar lijkt me niet handig voor iets van een paar tientjes, mag wel natuurlijk

-Moog Freqbox MF-107 incl 230>9 volt adapter 250 euro
-Digitech Distortion factory DF-7 incl. 230>9 volt adapter 50 Euro
-Korg Toneworks G1 guitarprocessor floorboard 30 euro (no ac adapter, standard 9v 300ma)
-Behringer Ultrapatch Pro- balanced 48 point patchbay, brandnew/unopened 35euro
-2U rackmountcoolingfans with 4 fans each to cool your racks down, adjustable in angle incl 230>9 volt adapter 30 euro ( 2 available)
-Novation RemoteSL61 aftertouch fucks a bit with fader values when pressed hard, dont know if it is a settings/driverfault or defect. 160 euro

geen ruil behalve goudstaven

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back