Elektor Formant rebuild by Matana Teknik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat ziet er echt superrrrr uit zeg!
Hoe klinkt zo'n formant eigenlijk ( waar kan/mag je het mee vergelijken)?

Thnx Nils!

Moogy inderdaad, met name de VCO's. Het is een seventies synth dus je vindt niet van die modules genre wobblemodupatternizerator, maar wel mooie 40 jaar oude grondbeginselen van modulaire subtractieve synthese. En daar kan een klank uit komen jonguh... :)

En dan zijn er ook van die gekken die 18 LFO's in hun systeem hebben, daar kan een chaos uit komen die je zelfs uit een wobblemodupatternizerator niet haalt. :)

Ja more LFOoooooo o o o ^^

Echt vakwerk ! gave set zo.

Thnx Richard! Jij bent ook goed bezig met je LA2A :okdan:

mooie case zeg!
die grote din stekers vind ik wel erg onhandig, bij de formant noise module die ik heb, heb ik die eraf gedremeld :-)
ten aanzien van uitbreidingen, je kunt er natuurlijk altijd nog andere vco's voor bouwen, d'r zijn meer manieren om een vco te bouwen dan met obsolete silicon.

Thnx! en over welke din stekkers heb je t eigenlijk?

Mooi man!!!

Thnx!

leuk om te zien hoe mijn ex formant helemaal opgelapt is.
ik zou zeggen heel veel plezier ermee, en ik ban wel benieuwd naar de afwerking!!!! top

Okee had jij die vorige behuizing gebouwd? Allemachtig man had je geen kleinere spijkers kunnen vinden..over beter gezegt draadnagels? :D

mooi, en Formant is heerlijke sound

Thnx Stevaux! En idd kan behoorlijk ranzig klinken die Formant...

puike arbeid :okdan:

Thnx Niel! :W

Nee had hem zo gekocht voor 35 euro dacht ik ; }

Mooi gerestaureerd, maar er is gewoon geen 1 foto scherp?!? hahhahha :P

zeikwijf ;) ik was zo in extase van t resultaat dat ik liep te trillen.....eigenlijk had ik t ff met een statiefje moeten doen.....ach boodschap is toch duidelijk...8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back