• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer effecten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

- -

Ouwe rot
virtualizer, modualizer, composer: 100 euro per stuk

waar te koop? graag even een link erbij dan.
als de prijzen zo gezakt zijn bied ik t te duur aan maar geef me even de link dan.

sjonge jonge, wat zijn dat nou weer voor belachelijke prijzen

Veel Succes:confused:

als t duur is, vertel me waar ze zo goedkoop zijn....een beetje op marktplaats gekeken en ddat zijn toch de prijzen die gevraagd worden.............maar vertel maar waar dat bedrijf is die ze verkoopt voor 95 euro.
als ik echt te hoog zit zal ik echt wel met mijn prijzen zakken hoor.

EMI is een winkel in Eindhoven, vast wel te vinden op ons aller WWW
Ik krijg 2-maandelijks een mailing van hun (heb ooit 'n rompler bij hun gekocht), en vorige x stonden er alle Behringer-kastjes in voor die prijs.
(behalve de patch-bay en de tube-meuk dan)
Het zou kunnen dat het 'n aanbieding was, maar die prijs was het echt !!!
Niet om je te pesten hoor, Phase.......

Welke types zijn het dan? Je hebt meerdere virtualizers en meerdere composers die onderling verschillen in prijs en functie.

bij www.emi-online.nl heb ik niks kunnen vinden, bij gt music wel.

de nieuwe prijzen:
Behringer Composer: 80 euro (van 134 dus)

de virtualizer is nieuw 163 euro, welleenswaar niet dezelfde, en de modualizer heb ik niet gezien.
dus die prijzen blijven zo.

uiteraard compleet met handleidingen

Ik denk dat jullie het over de oude hebben, BV. VIRTUALISER met groen ligt is oud, maar met rood ligt is nieuw. prijs van de nieuwe nieuw is 200 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back