monitors direct aansluiten op geluidskaart

pff.. kan iemand gewoon even antwoord geven op de vraag of de usb versie van de FireFace 400 (FireFace UCX) ook stroom blijft geven (en dus een brom laat horen) als de mac uit- of in de slaapstand staat?

dank :)

Laatst gewijzigd:
"Kan iemand gewoon even antwoord geven"?
Hallo, ik heb een half uur zitten googlen. Als iemand het wist had diegene dat wel gemeld. Misschien handig als je zelf ook even verder zoekt dan dit forum.
Succes!

Hallo, ik heb een half uur zitten googlen. Als iemand het wist had diegene dat wel gemeld. Misschien handig als je zelf ook even verder zoekt dan dit forum.
Succes!

Het omzetten van een schakelaar is al te veel moeite, daarmee wordt de indruk gewekt dat zelf research doen waarschijnlijk ook teveel moeite zal zijn.......
:engel:

ga alsjeblieft ergens anders zieken als je niets zinnigs te melden hebt aub.
Blijkbaar kan je niet tegen humor met een knipoog.
Zal het niet meer doen hoor.....
:okdan:

Ik had je overigens gewoon een goede tip voor een mogelijke oplossing gegeven.
Beetje raar om dan gelijk zo uit te vallen als het je even niet bevalt.

ik had het meer tegen Nisei

Ik snap dat je tip over de stekkerdoos met schakelaar goed bedoeld is maar ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik niet naar zo'n oplossing opzoek ben.

ik heb eigenlijk gewoon een simpele vraag.
als iemand mij daar antwoord op kan geven ben ik daar zeer mee geholpen.

en ik kan zeker tegen een grapje hoor 8o)

ga alsjeblieft ergens anders zieken als je niets zinnigs te melden hebt aub.
En dat zeg ik nu tegen jou! Steek die geluidskaart ergens waar de zon niet schijnt en je monitoren gaan vanzelf uit. Probleem opgelost.
Ik zit hier verdomme vanalles voor je uit te zoeken en je verteld mij dat ik zit te zieken en niks zinnigs te melden heb?
Mods: Slotje aub?

ik had het meer tegen Nisei

hmmm, oke. was geen aanleiding voor naar mijn inziens.
Ik heb meer gekke dingen gezegd dan Nisei....
Hij heeft zelfs gezocht voor je met Google.
Maar goed...

Ik kan je dus niet verder helpen.
Succes en hoop dat je snel een oplossing vind die het probleem voor jou goed genoeg kan oplossen.

mm een brom hoor je gewoon niet te krijgen.
dan heb je een aarde probleem ofzo.
heb je geen ground lift switch op je monitoren zitten?

kan verder misschien ook nog door storing op je audiokabel kunnen komen.
heb je wel een gebalanceerde aansluiting naar je monitors? zo niet moet je dat sowieso doen voor de geluidskwaliteit.

Back