D550 + PG1000

Status
Please reply by conversation.

cult45

011110111000
Ik zoek een D550, het liefst met PG-1000. Rond de 300 euro lijkt me marktconform, afhankelijk van wat erbij zit.

Dat is natuurlijk altijd zo..

En vandaag voel ik me aardig gek, dus bied maar aan!

300 euro is niet marktconform, normaal gesproken, voor zo'n set, uitzonderingen daar gelaten.
500 euro lijkt me meer kans van slagen hebben.

ik roep ook maar wat.
Kom maar door met de setjes zeg ik!

en wat vinden jullie dan een goed prijs voor alleen de 550?

Ik denk dat € 250,- vrij redelijk is, maar het kan natuurlijk altijd dat je tegen een complete set aanloopt voor weinig meer, maar vaak gebeurd dat niet, als je tijd zat hebt kun je daar natuurlijk op wachten anders zou ik toch wel op € 250,- en € 250,- rekenen, hoe dan ook, succes ermee.

en wat vinden jullie dan een goed prijs voor alleen de 550?

Hey Cult

een D550 voor 225 Euro.

afhalen rond het Antwerpse, vanaf volfgende week.

50 euro benzine. Dagje Antwerpen met de vrouwen. Iedereen blij!

en? blij ermee? Ho ben je hem aan het editten?

Heel erg blij mee. Ik heb toen de Kprg M1 ooit nieuw gekocht,dus is het duo voor mij compleet (gebruik de M1 om met de D550 te spelen :-).

Aan editten ben ik nog niet toegekomen, er zijn massa's geluidsbanken bik geleverd, daar ben ik voorlopig nog wel even zoet mee.

JurgeN

hatsaaa..mag dicht, met dank aan grooveron.

:slotje:

wow..

heerlijk warm lo-fi randje zit eraan vergeleken de jd800. ben nu ff de presets langs aan het lopen. ben benieuwd hoe die in de mix gaat liggen.

..en als ik de sounddiver editor zie geloof ik niet dat de hardware editor alle functies beslaat.

Status
Please reply by conversation.
Back