Doepfer rackrails of alternatief

Status
Please reply by conversation.
Geen idee hoe breed 84hp is maar je kan ook die alu zijkantjes wegflikkeren en alleen de rails gebruiken. Je ontvangt een bouwpakket(je) met zijkantjes, rails en paar schroeven namelijk... :eureka:

Je skiff zou ik ik iets langer maken dan 84hp, 2xpp en brains, clockdivider+multiplier, quantiser, stepsequencer, switch en nog een joy stick....

Als ik even zo brutaal mag zijn om in te haken...

Supermoduul verkoopt 19" eurorack kasten met rails vanaf 7,45 eu. :okdan:

Zo te zien kun je op die site die 'frontplaten' perfect gebruiken als Eurorack Blind plates... Iemand hier ervaring mee? Heb het idee dat de schroefgaten ook wel goed zitten (wellicht is dat ook gestandaardiseerd, heb werkelijk geen idee).
Anyway... Geschikt als frontplaatjes voor een modular? :) Is een stuk goedkoper dan de blind plates van Doepfer namelijk.

Als ik even zo brutaal mag zijn om in te haken...

Zo te zien kun je op die site die 'frontplaten' perfect gebruiken als Eurorack Blind plates... Iemand hier ervaring mee? Heb het idee dat de schroefgaten ook wel goed zitten (wellicht is dat ook gestandaardiseerd, heb werkelijk geen idee).
Anyway... Geschikt als frontplaatjes voor een modular? :) Is een stuk goedkoper dan de blind plates van Doepfer namelijk.

Een strip 2 mm dik, 128,5 mm hoog en 2m lang aluminium is heel erg goedkoop. Als je het spul toch moet bewerken (breken, zagen, boren) heb je liever niet van dat geanodiseerd spul.

vind ik.

Status
Please reply by conversation.
Back