OUT NOW! >The Underground: Detroit, Electro & Minimal

wow, da's wel m'n genre !!!
de eerste tracks komen hier binnen.. (via Beatport) :dj:

Lekkere tracks hoor, net ff geluisterd op Beatport. Mijn favos zijn nummer 9 en 11 :)

LOL, yay! 11 is van mij. en dan te bedenken dat ik hem eigenlijk niet af vond :)

Sorry voor de domme n00b vragen mensen maar ik heb hier blijkbaar een soort dyslectie voor ofzo.

ik heb die shit aangemaakt en geld op de rekening gezet: PayPal-saldo: €9,70 EUR

de kleine bedragjes bevestigd en alles

Hoe kan ik nu betalen? Als ik naar het winkelwagentje ga en inlog moet ik of een creditcard opgeven (heb ik niet) of mijn bankrekening + bedrag invullen. Dan gaat ie het neem ik aan van mijn bank afschrijven, maar ik heb juist speciaal het geld op mijn paypal rekening gezet, en volgens mij kan je dat geld niet terugboeken.

ik snap er dus echt geen :kont: van

Als je naar "Check out" gaat dan kan je daar aangeven dat je met Paypal wilt betalen. Dus eerst "winkelwagentje" dan "Check out" daar aangeven dat je met Paypal wilt betalen.

Wav is 2x duurder?

Daarom vind ik het ook een stelletje afzetters :duivels: Het origineel wordt in de hoogste kwaliteit aangeleverd maar als je die wil moet je € 1,00 extra betalen. Betaal ik nou voor de handeling dat ze bestanden moeten overzetten naar mp3, want die mensen betalen minder?
Mensen gaan dus MP3 320 kbps kopen, wat ik begrijp, maar dat is wel een mindere kwaliteit. 13 x € 1,30 + 13 x € 1,00 = € 29,90. Als ik een album van Defected wil in WAV kwaliteit moet ik € 33,00 extra betalen :stupid
Sorry ik liet me gaan. Totaal off topic. [irritatie mode uit]

Als je naar "Check out" gaat dan kan je daar aangeven dat je met Paypal wilt betalen. Dus eerst "winkelwagentje" dan "Check out" daar aangeven dat je met Paypal wilt betalen.

Daarom vind ik het ook een stelletje afzetters :duivels: Het origineel wordt in de hoogste kwaliteit aangeleverd maar als je die wil moet je € 1,00 extra betalen. Betaal ik nou voor de handeling dat ze bestanden moeten overzetten naar mp3, want die mensen betalen minder?
Mensen gaan dus MP3 320 kbps kopen, wat ik begrijp, maar dat is wel een mindere kwaliteit. 13 x € 1,30 + 13 x € 1,00 = € 29,90. Als ik een album van Defected wil in WAV kwaliteit moet ik € 33,00 extra betalen :stupid
Sorry ik liet me gaan. Totaal off topic. [irritatie mode uit]

Ze zullen prijs wav wel verdedigen met standpunt bandbreedte.

er is 1 unit verkocht volgens rebeat en nog geen spotify streams

Boehh!!!! zegt dan liever, "nog even wachten met het bestellen van een nieuwe SYNTH " hé !!????

Wie maakt er nu muziek om nen janetten bak te kopen ???

(De mijne staat al 7 jaar in de garage
en ondertussen heb ik van dienen stink naft mega veel synth apparatuur kunnen kopen,,) :)

Back