[DNB] Morphax & Frank James - Geen Titel

JapaneseFood

Ableton rocker
Goede smorgens!
Deze week aan een DNB track gewerkt samen met Morphax. De eerste basis staat..

Wait for the cheeese :D

batman-begins.jpg

http://soundcloud.com/frankjames-1/version002-work-in-progress

Spui vooral uw kritieken hieronder

Laatst gewijzigd:
Wauw!!
Ik zou qua mix sommige elementen wat herder hebben gezet (de hihats aan het einde, het aanzwellende "aaah") maar wat een sound!! Erg vet!
Normaalgesproken niet zo mijn stijl maar deze is wel errug gaaf!

De hoover staat nog steeds op 100% wet in deze versie.

Laad ff opnieuw uit zodra je tijd hebt.

Wauw!!
Ik zou qua mix sommige elementen wat herder hebben gezet (de hihats aan het einde, het aanzwellende "aaah") maar wat een sound!! Erg vet!
Normaalgesproken niet zo mijn stijl maar deze is wel errug gaaf!

Goed om te horen dat je hem kunt waarderen! Voor mij de eerste drum n bass/dub track die goed gelukt is, ook dankzij Morphax die al wat meer ervaring heeft met DNB.
We zullen nog eens naar de drums luisteren, we hebben nog niet echt tijd gehad om goed te mixen. Er zit ook nog geen compressie op de drumgroep.

De hoover staat nog steeds op 100% wet in deze versie.

Laad ff opnieuw uit zodra je tijd hebt.

Ja, ik had hem opnieuw uitgeladen maar hij blijft de hoover skippen.. waarschijnlijk teveel omnisphere's

Verder niemand iets wat op of aan te merken? Ik stoorde me een beetje aan de baseline, die iets teveel gedistordt lijkt.

Tis' een beetje double tempo Dubstep natuurlijk (of eigenlijk Dubstep is half tempo D&B) :D
Ik vind zelf die formant geluidjes helemaal niks. mag van mij allemaal wel wat organischer.
Wel goed dat je verschillende genres verkent.
maar Jungle, D&B en nu Dubstep zijn gewoon niet m'n ding.

Productietechnisch weinig mis. Goed te zien dat die i.i.g. niet zo hard door de limiter is gegaan asl je vorige tracks.

Back