Formant koffersynth voor DIY-ers

Pepertje

Ouwe rot
http://www.ebay.com/itm/140711645153

$(KGrHqNHJBkE9!YpbLzpBPSfrg1W6g~~60_57.JPG

Enkeltje, heb een keer 1000 km gereden om iets op te halen. Is alleen al lang geleden

Mijn tijd is me ook wat waard, en als ik in 1 dag 1000 km rijd ben ik geradbraakt dus dan is heel het weekend er meteen aan op gegaan. En dan wordt de volgende werkweek dus ook geen plezier. Dan zoek ik de synths liever ietsje dichterbij. Nu is dit natuurlijk wel een uniek stuk.

Maar goed, qua Formant ben ik wel voorzien. :D

Misschien is het nog wel een idee in overleg te gaan met de verkoper om te kijken of hij het misschien wel ziet zitten een uitstapje te maken naar het Nederlandse waarbij je als koper de uitgespaarde reiskosten aan hem toe laat komen.

Dat lijkt apart maar valt wel mee. Ik heb de ervaring dat veel mensen een dagje Amsterdam (in mijn geval) wel zien zitten. Ik betaal hun reiskosten en zij nemen voor mij het betreffende item mee.

Mijn tijd is me ook wat waard, en als ik in 1 dag 1000 km rijd ben ik geradbraakt dus dan is heel het weekend er meteen aan op gegaan. En dan wordt de volgende werkweek dus ook geen plezier. Dan zoek ik de synths liever ietsje dichterbij. Nu is dit natuurlijk wel een uniek stuk.

Maar goed, qua Formant ben ik wel voorzien. :D

Word er zelf niet zo gaar van.. Als ik veel km moet rijden dan gaat ik meestal 12 uur in de nacht weg en dan ben ik vroeg in de morgen oid al op vakantie bestemming en maak er meteen een goede dag van. bbq etc. Ik gaat gerust zitten en stuur 750 km achter elkaar en alleen een keer stoppen om te tanken. Maar wel rustig rijden overal 100-110

Back